watchfinder.co.uk
Hej Forum

Er der nogle der har kendskab til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchfinder.co.uk?">www.watchfinder.co.uk?</a><!-- w -->?

Jeg er ved at købe et Rolex ur til min kone, og har fået et rigtig godt tilbud fra watchfinder. Idet kursen er meget lav i UK, er der p.t mange penge at spare, men vil gerne høre om der er nogle der har gode/dårlige erfaringer herfra.

På forhånd tak for svar.

/Mikkel
Svar
Samme spørgsmål er stillet i en anden tråd. Hvis du tjekker TZ UK, vil du se at der er rigtigt mange som har handlet med dem og er ganske tilfredse. Jeg forventer selv at købe hos dem i løbet af ugen......
Svar
Hej igen

Ja, jeg tror nu heller ikke at der er det store problem i det..

Det undrer mig bare at jeg kan købe et Rolex til 40.000.- der koster vejledende 69.000 ved en dansk forhandler.. Jeg ved godt at GBP kursen er meget lav, men alligevel...

Som jeg læser det på deres hjemmeside, får man oplyst forhandlerens navn ved køb, og man får udstedt et Rolex garantibevis, så kan det vel ikke gå galt!!

/Mikkel
Svar
LUND3882 Skrev:Hej igen

Ja, jeg tror nu heller ikke at der er det store problem i det..

Det undrer mig bare at jeg kan købe et Rolex til 40.000.- der koster vejledende 69.000 ved en dansk forhandler.. Jeg ved godt at GBP kursen er meget lav, men alligevel...

Som jeg læser det på deres hjemmeside, får man oplyst forhandlerens navn ved køb, og man får udstedt et Rolex garantibevis, så kan det vel ikke gå galt!!

/Mikkel

Jeg tjekkede lige prisen på en 116710 og den var også meget billig i forhold til Danmark. Når jeg klikkede mig ind på varen stod der dog at varen var "second-hand". Så vær opmærksom på om det er et brugt ur du køber - det kan forklare en del af prisforskellen.
Svar
Ja det er da godt nok billigt. Jeg har længe gået og overvejet at min kone skulle ha et Rolex Airking 114200 til næste år når hun fylder 30. Her kan jeg få et til under 15.000 kr.Nyt. Er det så meget dyrt at få sendt eller forsikret ?
Svar
Hej igen

Prisen jeg har fået oplyst er incl shipping..Jeg aner ikke om uret er forsikret under transporten, men det vil jeg lige skrive til watchfinder om

Er der ellers noget, jeg bør være opmærksom på??
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)