Orange Monster ankommet
Hej Thomse

Det er ikke skadeligt for værket når du for sekundviseren til at køre baglæns.

MVH Peter
Svar
Thomse Skrev:Det er jo ikke tilsigtet fra min side, men er det skadeligt for værket, det ser ærligt talt ikke særligt godt ud når sekundviseren begynder at danse baglæns.

Mvh.
Thomas

Hej.
Som Peter skriver er det ikke noget der skader værket, men skyldes at friktionen der er når du stiller viserne, kan være for stram, kaldet for viserfriktion. Kan være den bare skal smøres. Så er det problem løst. Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Tillykke med dit nye Monster. Har selv lige haft mit eget nye (Black) Monster på en uge på ferie sydpå. Perfekt ferie/sommer ur til t-shirt og badning og når man vågner om natten (som man tit gør når man sover nye steder) ligger uret bare der på natbordet og LYSER OP !
Svar
Hej Mester

Jeg troede da at det sad på armen. Icon_cool

MVH Peter
Svar
Tak for de forskellige indlæg og besvarelser.

Jeg har endnu ikke vænnet mig til at sove med det på armen, men som du skriver Mester, så lyser det vældigt meget op i mørket, fint hvis man lige skal orientere sig om tiden på hotel osv., meget nemt at finde og aflæse.

2 minutter under en halogenpære og man kan læse avis ved dets skær i mindst 5 minutter Icon_e_smile
Svar
Hej

Ja Seikos Lumibrite er udsædvanlig god i mørke.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)