Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Og jeg taber den med mobiltelefonen, den jeg lagde væk for et par år siden var en Erícsson 688 og er nu udskiftet med en vintage Nokia, dog lidt mindre vintage end 688eren, men jeg kan ringe fra den, og jeg kan også modtage opkald fra den, så det er en telefon der virkelig rykker.
MVH Peter
•
Svar: 84
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Et konfirmationsur (SUB) og en Windows HTC mobil over en iPhone 3G og et Panerai? Næppe
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Jeg kan også være med...
Sort og stål!:
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Claus_K Skrev:Jeg kan også være med...
Sort og stål!:
Ja, se her er noget. Dine matcher næsten ligeså godt som mine, dog med en del hjælp fra kniven (som er ulovlig), men flot billede.
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Stinger Skrev:Claus_K Skrev:Jeg kan også være med...
Sort og stål!:
Ja, se her er noget. Dine matcher næsten ligeså godt som mine, dog med en del hjælp fra kniven (som er ulovlig), men flot billede.
Pointen med kniven er at den er lavet til at være lovlig i Danmark (derfor det indgraverede "DK" på bladet). Den kan
ikke åbnes med én hånd (hullet i klingen er småt og glat), den kan
ikke låses i åben tilstand, og
hele bladet er
under 7cm. Så selvom den ser drabelig ud, overholder den faktisk de helt almindelige regler for en lille lovlig foldekniv.
...men uanset er jeg ligeglad...jeg har hverken kniv (eller ur) længere...og telefonen ligger passivt i skuffen
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Claus_K Skrev:Jeg kan også være med...
Sort og stål!:

Helt vildt flot billede - topklasse
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Yes fint billede
Jeg er iøvrigt både til Panerai og Rolex, så Morten M´s kombi er nu ikke så tosset. Dog er jeg lidt mere til Historic modellerne end Contemporary... Bare kald mig gammeldags...
/Mads
•