Mit første vintage ur
#11
Speedy Skrev:Det er vel svært at svare på Baun, kommer jo an på hvilke sko han har på Icon_question Icon_e_wink
Benny - når du nu skifter sko når du skifter ur, kunne du så ikke lige lokkes til at tage sokkerne med også? Icon_e_confused Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Baun Skrev:Et flot ur - hvilken farve rem påtænker du?

vh baun

Jeg forestiller mig en sort rem.
Svar
#13
DigitAl@n Skrev:
Baun Skrev:Det ser fint ud.

cal 564 og fra 1968 ?...

vh baun

cal. 551 og fra 1961

İmage
Svar
#14
Fantastisk så pæn det kan være efter smart 50 år inde i kassen. Dejligt at se at det hverken har skader efter fuskere eller vand.

Du har været lidt heldig - her også. Flot.

Ja, en sort rem vil klæde uret - og selvfølgelig vil det originale vintage spænde også være bedst, men de må du jo nok lede lidt efter.

En let håndpolering af kassen. En slibning/polering af glasset. En ny rem og du er kørende på luksusklasse! Jeg ville ikke lave service hvis uret går godt.

Godt gået Icon_razz

vh Baun
Svar
#15
Baun Skrev:Ja, en sort rem vil klæde uret - og selvfølgelig vil det originale vintage spænde også være bedst, men de må du jo nok lede lidt efter.

En let håndpolering af kassen. En slibning/polering af glasset. En ny rem og du er kørende på luksusklasse! Jeg ville ikke lave service hvis uret går godt.

Godt gået Icon_razz

vh Baun

Spænder findes ret ofte - tilmed også på remme - omega begge dele på Ebay.de (den tyske) under uhren und schmuck - zubehör

Heller ikke jeg ville servicere hvis det går pænt og så ville jeg nyde at finjusteringen også står fint i midten, så man har ikke prøvet at justere sig ud af en for langsom gang
Tillykke - og nyd hvor rart den type ure er på armen - var det kun ud fra behagelighed, gik jeg kun med Omega Constellation og Eterna 3000 - men gudskelov går mine lyster også i mange andre retninger.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#16
Jeg var stærkt i tvivl om det skulle afsted eller ej.... men jeg er rigtig glad for at det er kommet i gode hænder.

Pas godt på "hende"
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)