Donadoni - italiensk landstræner - klokke??
#11
Jeg tager min udtagelse igen Icon_e_smile
Men ja de er nu ikk værst når man lige får set nærmere på dem...
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#12
Mads Gjødesen Skrev:Om man så er til det specielle design er en smagssag. Jeg ville nok nappe et Richard Mille i stedet. Men innovative er de helt bestemt hos CVSTOS

/Mads
Tror da absolut gerne det er rigtigt godt forarbejdede ETA maskiner, men jeg synes alt for mange kaster sig ud i de der mærkelige designs - del-skeleton eller Open face og hvad ved jeg, med i MINE øjne helt UHARMONISKE skiver. Jeg ville helt enkelt ikke ses med det.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#13
må godt nok også indrømme at jeg aldrig bliver fan af hverken den
snart tidligere Icon_e_wink italienske landstræner eller hans ursmag

Der er der så meget andet til 50k man hellere ville købe
eller er det kun mig Icon_cool
Svar
#14
Det er ikke kønt, men smag og behag er jo heldigvis forskellig så de skal da nok få solgt nogle stykker.

Thomas
Svar
#15
jacob jensen Skrev:må godt nok også indrømme at jeg aldrig bliver fan af hverken den
snart tidligere Icon_e_wink italienske landstræner eller hans ursmag

Der er der så meget andet til 50k man hellere ville købe
eller er det kun mig Icon_cool

Jeg kunne også godt finde noget andet at bruge 50k til Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#16
hannover_dk Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Om man så er til det specielle design er en smagssag. Jeg ville nok nappe et Richard Mille i stedet. Men innovative er de helt bestemt hos CVSTOS

/Mads
Tror da absolut gerne det er rigtigt godt forarbejdede ETA maskiner, men jeg synes alt for mange kaster sig ud i de der mærkelige designs - del-skeleton eller Open face og hvad ved jeg, med i MINE øjne helt UHARMONISKE skiver. Jeg ville helt enkelt ikke ses med det.
vh

Er enig... Er egentlig heller ikke særlig vild efter Richard Mille... Icon_rolleyes

Nej, et Philippe Dufour Simplicity eller Duality! Det ved man hvad er!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)