Nye "guld hænder" til Pam
Hej

Det er helligbrøde at sætte uoriginale dele på et Panerai, dog undtaget remme og spænder. Icon_evil

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Det er helligbrøde at sætte uoriginale dele på et Panerai, dog undtaget remme og spænder. Icon_evil

MVH Peter

Så længe det ikke er ulovligt mener jeg ikke at du skal blande dig Icon_e_wink

Forstår godt din holdning men netop dette er en så lille ændring og vil altid kunne laves om til originalt.

Et urs eneste opgave et at gøre ejeren glad og ingen andre.
Svar
ligepræcis guldhænder er noget som nærmest burde være standard på alle radomir.
Svar
Stinger Skrev:
peter Skrev:Hej

MVH Peter

Så længe det ikke er ulovligt mener jeg ikke at du skal blande dig Icon_e_wink

Forstår godt din holdning men netop dette er en så lille ændring og vil altid kunne laves om til originalt.

Et urs eneste opgave et at gøre ejeren glad og ingen andre.
Alle meninger er da velkomne - alt kan ha flere vinkler, men jeg synes helligbrøde er hvis man sliber et antikt chesterfield chartol ned og afsyrer det eller maler det grønt - Eller saver armlænene af en Wegner stol og erstatter dem med bukkede jernstænger.

At tage noget nyt der kan købes i almindelig handel og ændre som man har lyst, OG så det tilmed kan bringes tilbage til original stand - er for mig helt OK
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Når man nu begynder at sætte uoriginale dele på, er det ikke altid at de passer 100% og så kan der være noget tilpasning, og som regel kan man bringe uret tilbage til original stand, men ikke altid, så jeg synes stadig at det er en meget dårlig ide.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)