Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Smart indslag med guldspænde til stål ur på den øverste - du kan skabe trend med det hos damerne
sorry - der bør nok byttes lidt der, men ellers helt enig, remmen er ALTID utroligt vigtig, og måske specielt for en kvinde med et ur der engang var et herre ur - som idag er fint som kvinde ur - tiderne du
vh
•
Svar: 344
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
ja remmen betyder utrolig meget og kan gøre meget for uret - syns speedy er københavnsk mester i rem på ur mht til min kone gør rem og guld det ikke alene
men jeg tror vi er ved at spore os ind på hvad det skal være
I will bee back
claus
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvad med en Constellation guld stål, den fåes både i quartz og automatic.
MVH Peter
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
hannover_dk Skrev:Smart indslag med guldspænde til stål ur på den øverste - du kan skabe trend med det hos damerne
sorry - der bør nok byttes lidt der, men ellers helt enig, remmen er ALTID utroligt vigtig, og måske specielt for en kvinde med et ur der engang var et herre ur - som idag er fint som kvinde ur - tiderne du
vh
Ja det er kikset med det spænde, men jeg havde ikke lige tid til også at skifte spændet... den dag.... og så er det ligesom ikke blevet til noget.
Men nu går jeg ind og gør det, så det er rigtigt på urdagen - imorgen!
vh Baun
- og nu er det gjort, kom ikke her! Drillepind - John - du ved jeg hader når den slags ikke passer sammen!
vh Baun
•