Ur til Konen
min Elskede kone er blevet smittet med Omaga feber hun ønsker sig en og den vil jeg gerne gi hende
Hun går mest op i Design - kan godt lide OMega cosmic hvad har i ellers
af gode ideèr det må kan både være dame eller herre ur
ud over design skal det vel være en Automatic hun skal jo også bruge det til at se hvad klokken er Icon_e_smile
Svar
Mif Skrev:ud over design skal det vel være en Automatic hun skal jo også bruge det til at se hvad klokken er Icon_e_smile

Vil du tage glæden ved at trække sit ur op hver morgen fra hende?

Automatic er selvfølgelig glimrende, og der passer en Cosmic jo ganske godt!
Svar
Cosmic har oftest flotte velbavarede skiver og kvinder sætter ikke så stor pris på "patina" i mange fald + cosmic har en "alternativ" facon, så den ville jeg da helt klart gå på, når det er det hun siger

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
İmage
İmage

İmage

vh Baun
Svar
Smart indslag med guldspænde til stål ur på den øverste - du kan skabe trend med det hos damerne Icon_e_smile
sorry - der bør nok byttes lidt der, men ellers helt enig, remmen er ALTID utroligt vigtig, og måske specielt for en kvinde med et ur der engang var et herre ur - som idag er fint som kvinde ur - tiderne du
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
ja remmen betyder utrolig meget og kan gøre meget for uret - syns speedy er københavnsk mester i rem på ur mht til min kone gør rem og guld det ikke alene
men jeg tror vi er ved at spore os ind på hvad det skal være
I will bee back

claus
Svar
Hej

Hvad med en Constellation guld stål, den fåes både i quartz og automatic.

MVH Peter
Svar
hannover_dk Skrev:Smart indslag med guldspænde til stål ur på den øverste - du kan skabe trend med det hos damerne Icon_e_smile
sorry - der bør nok byttes lidt der, men ellers helt enig, remmen er ALTID utroligt vigtig, og måske specielt for en kvinde med et ur der engang var et herre ur - som idag er fint som kvinde ur - tiderne du
vh

Ja det er kikset med det spænde, men jeg havde ikke lige tid til også at skifte spændet... den dag.... og så er det ligesom ikke blevet til noget.

Men nu går jeg ind og gør det, så det er rigtigt på urdagen - imorgen!

vh Baun

- og nu er det gjort, kom ikke her! Drillepind - John - du ved jeg hader når den slags ikke passer sammen!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)