08-04-2008, 01:51 AM
Jeg sendte uret afsted til KL. Jeg havde som aftalt med KL målt mit håndled til 18 cm og meddelt dem det så de kunne afkorte og tilpasse lænken.(afleverede det på posthuset) og byen blev ramt af storm.
Hmm.... Efter flere dage kom uret afsted til DK.
Her lå det 3 dage i på toldkontoret før KL fik det.
Uret blev ordnet og sendt retur til mig på kun et par dage.
Uret kom idag, og stor var min glæde da min kone henkastet pludselig sidst på eftermiddagen, sagde at der var en pakke fra KL til mig!!!
Hmm..
Lænken var afkortet så meget, at jeg ikke engang kunne/kan få det over hånden. Jeg vil tro , at lænken er afkortet til ca 16½cm.
Øv Øv Øv!!!!
Hvordan måler man en lænke?? Når jeg meddeler, at mit håndled er 18 cm hvordan kan det så være at de afkorter lænken til 16½ cm?? er der noget jeg ikke ved, om lænke mål??
Uret må jo tilbage igen imorgen
Det er jo anden gang jeg må ofre 400 dkr i porto!!!!
MVH
SK
Hmm.... Efter flere dage kom uret afsted til DK.
Her lå det 3 dage i på toldkontoret før KL fik det.
Uret blev ordnet og sendt retur til mig på kun et par dage.
Uret kom idag, og stor var min glæde da min kone henkastet pludselig sidst på eftermiddagen, sagde at der var en pakke fra KL til mig!!!
Hmm..
Lænken var afkortet så meget, at jeg ikke engang kunne/kan få det over hånden. Jeg vil tro , at lænken er afkortet til ca 16½cm.
Øv Øv Øv!!!!
Hvordan måler man en lænke?? Når jeg meddeler, at mit håndled er 18 cm hvordan kan det så være at de afkorter lænken til 16½ cm?? er der noget jeg ikke ved, om lænke mål??
Uret må jo tilbage igen imorgen
MVH
SK
/SK

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)