GMT II S/S Med keramisk krans...?Nu med Billeder
Jeg sendte uret afsted til KL. Jeg havde som aftalt med KL målt mit håndled til 18 cm og meddelt dem det så de kunne afkorte og tilpasse lænken.(afleverede det på posthuset) og byen blev ramt af storm.
Hmm.... Efter flere dage kom uret afsted til DK.
Her lå det 3 dage i på toldkontoret før KL fik det.
Uret blev ordnet og sendt retur til mig på kun et par dage.
Uret kom idag, og stor var min glæde da min kone henkastet pludselig sidst på eftermiddagen, sagde at der var en pakke fra KL til mig!!!
Hmm..
Lænken var afkortet så meget, at jeg ikke engang kunne/kan få det over hånden. Jeg vil tro , at lænken er afkortet til ca 16½cm.
Øv Øv Øv!!!!
Hvordan måler man en lænke?? Når jeg meddeler, at mit håndled er 18 cm hvordan kan det så være at de afkorter lænken til 16½ cm?? er der noget jeg ikke ved, om lænke mål??
Uret må jo tilbage igen imorgen Icon_cry Det er jo anden gang jeg må ofre 400 dkr i porto!!!!

MVH

SK
/SK
Svar
Det er sku surt og iriterrende, hvis KL har lavet fejlen burde de betale portoen som et plaster på såret, måske KL har målt efter en elastik!

/peter m n
Svar
Jeg har ikke prøvet at regulere på den nye type lænke, men jeg tror da nok lige jeg ville forsøge selv i denne sammenhæng. Jeg kan se problematikken med stiften i spændet, men at skifte led kræver altså ikke det store gør det selv kørekort. Jeg har endnu aldrig måttet opgive og har du bare et sæt fornuftige skruetrækkere hvor kerven passer, er det ret simpelt. Specielt når din AD ikke bor rundt om hjørnet. Det lyder til at der lige mangler et led for at skidtet passer. Så prøv dig frem og giver det problemer så send det afsted igen.

Tillykke med uret forresten. Det er et lækkert et...

/Mads
Svar
Øv Icon_redface det var da surt. Synes også Klarlund skulle betale portoen, hvis det er dem der har lavet en fejl.
Svar
Ringede til Peter Halse, som gav mig en så kyndig vejledning, at jeg kunne klare problemet selv!!!!

Mange tak til Peter endnu en gang!!!! Icon_e_biggrin

MVH

SK
/SK
Svar
Så endte det hele jo godt Icon_cool
Svar
Uret kom på armen igår; i anledning af den mindstes fødselsdag(har ikke været af siden)...
İmage
Billedet taget idag... Desværre er GMT-viseren gemt under den dejligt store minut-viser( Icon_redface ).
Det må blive en ommer, da jeg synes GMT-viseren er super flot, med sin dybe grønne farve....

MVH

SK
/SK
Svar
Ser rigtigt flot ud. Ikke for at lave besvær, men har du ikke gjort lænken lidt for kort, det ser knagme stramt ud på underarmen og ved kronen?

Jeg vil da også se den grønne GMT viser - så ommer.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
jo den sidder lidt stramt, men jeg kan/tør ikke sætte et led på selv, så jeg venter med at få et led mere på, til jeg kommer forbi DK, hvis jeg synes det er nødvendigt...
Jeg har ofte mit ur strammere end de fleste.
Jeg kan bedst lide, at det sidder, hvor jeg sætter det og ikke kører op og ned af armen hele tiden.

MVH

SK
/SK
Svar
Kan du sige noget om hvor meget du kom til at betale hos Klarlund?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)