Nye Omega´er
Hey!

Taber et nyt Omega meget i værdi i forhold til f.eks. Rolex Icon_question . Læste jo den artikel med Schumacher edition her på siden.
Er derfor lidt bekymret for, at køb et nyt Omega, selvom det er et af mine hof mærker. Icon_cool
Svar
Hej

Det viste Omega Schumacher limited Edition kostede fra ny af 25600 kroner og handles brugt for op imod 18000 til 20000 kroner, så jeg har svært ved at se din frygt for at købe Omega, da det er et af de Omega der holder prisen bedst.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
Hej !

Jeg tænker ikke på Schumacher Edition, da jeg ikke har tænkt på købe den model. Tænker bare på om Omega´s modeller er nogle, som ikke holder prisen, så godt i forhold til andre mærker. Icon_question
Svar
Omega er blandt de som holder prisen bedst. Måske Rolex - nok lidt bedre til at holde pris - men taler vi nye ure - finder jeg det hipper som happer - og du skal efter min mening ikke købe nyt ur i prisklassen 2- 20.000 med det hovedformål det skal holde prisen bedst. Omega er helt med i toppen hvad "holder" pris angår
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej !

Jeg køber ikke ure fordi de skal holde prisen, men jeg gider ikke give rigtig mange penge for et hvis det ikke holder prisen nogenlunde. Selvom jeg ikke vil sælge uret, når jeg først har købt et.
Svar
Hej

Så køb Omega Rolex og Panerai, det er nok de 3 mærker der taber mindst i værdi.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Så køb Omega Rolex og Panerai, det er nok de 3 mærker der taber mindst i værdi.

MVH Peter

...Eller AP ROO LE samt PP stål modellerne. De går generelt til 10-100 % over listeprisen. Men også så godt som umulige at købe retail Icon_cry

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)