En ny kom med hjem idag!
Baun Skrev:Hej Benny

Jeg kan ikke helt finde ud af det - jeg købte jo for en tid siden noget lignende - også i flot stand. Du husker tråden -En anderledes Vintage Omega:
İmage

Det jeg ikke kan finde ud af - er om jeg kan lide dem. De er jo selvfølgelig flotte - og sjove - også lidt "Fætter BR" synes jeg. bestemt ikke Dress.

At de repræsenterer en spændende del af Omegas sortiment og en spændende tid - start 70'erne er indiskutabelt - og derfor hører de jo hjemme i en Omega samling. men hvor meget jeg kommer til at bruge den?

Jeg kan se din er med den rette lænke - jeg leder efter en 1170 lænke til min - alternativt en flot rem - måske en håndlavet sag. Nogen forslag. Og nu ikke noget med Nato rem. Som du ved er jeg til "Lænke eller læder" - også mht. ure Icon_cool

Jeg synes jeg kan genkende dit nyindkøbte ur - kan jeg have ret i det? Har jeg set det hos Bo?

vh Baun

Hej Per
Det er det du sikkert har set hos Bo. Han har vist aldrig haft det til salg, men taget det frem fra boksen nogle gange og vist mig det. Igår spurgte jeg så om vi ikke snart skulle i realitetsforhandlinger om det, han har aldrig rigtigt vidst om han ville sælge det sagde han.

Jeg pruttede ikke(tro det eller ej), da jeg syntes at han gav mig en fair pris, også taget i betragtning af at det har været hos Omega (jeg har retur-reservedelene og kvitt. for arbejdet).

Men som du nok ved har jeg valgt at gå af med nogle af mine 30 mm. for at blive lidt mere sporty! Har faktisk solgt 3 stk de sidste par dage, det har været dejligt at kunne hjælpe nogle "friske" folk igang og jeg har valgt at sælge meget billigt da jeg ofte selv har fået urene til en fair pris. Ved det kan virke gammeldags, men det er dælme dejligt at opleve folk blive enormt glad for et lækkert gammelt omega til en yderst fair pris. Sådan tror jeg også at du har det!

Mht. om man kan lide dem eller ej. Så er det svært, jeg kan lide det men om det er kønt ved jeg nu ikke ligefrem - nej det er det nok ikke. Men det har da karisma syntes jeg!
Svar
Baun Skrev:Det jeg ikke kan finde ud af - er om jeg kan lide dem. De er jo selvfølgelig flotte - og sjove - også lidt "Fætter BR" synes jeg. bestemt ikke Dress.
At de repræsenterer en spændende del af Omegas sortiment og en spændende tid - start 70'erne er indiskutabelt - og derfor hører de jo hjemme i en Omega samling. men hvor meget jeg kommer til at bruge den?
vh Baun
Indsat et godt link om det, at synes om 70'er Omegaerne
[url]"http://chronocentric.com/forums/omega/index.cgi?read=49189">http://chronocentric.com/forums/omega/i ... read=49189[/url]

Med venlig hilsen
Geodoc
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)