Svar: 17
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
[url]"http://home20.inet.tele.dk/ure/">http://home20.inet.tele.dk/ure/[/url]
Er der nogen som kender denne lænke #16520?
Den skulle være til en GMT II 16713.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hmm jeg mener ikke der er blevet brugt lænker med udfræset lås til 16713 og desuden har de flip-lock, hvilket denne ikke har. Den nye lænke til 116713 er også anderledes end denne. Så det kan heller ikke være en sådan.
Jeg er ikke 100 % hjemme i de helt nye lænker, så tør ikke sige om den er ok eller ej. Men tvivler på at den passer til en GMT. Jeg ved det nye Milgauss har en ny type lås uden flip-lock men derimod en ny type sikkerhedsudløser. Kan evt. være noget i fam. med denne, såfremt den overhovedet er original?
Smut forbi Klarlund med den. De kan med sikkerhed hjælpe. En ting er dog sikkert. Den har ikke ref. 16520, idet det er ref. nr. på et Daytona.
/Mads
•
Den er ihvertfald ikke til en 16713. Jeg tror den skal ligne noget til en 116713. Ser umiddelbart fake ud. Kronen på låsen sidder anderledes. Desuden ser bredden ud til at det er noget 17-18mm noget ??!
M
•
Ja mit gæt er også at den skulle ligne noget til en 116713, men den er da way off. Lænken på 116713 er med flip-lock.
Jeg kunne ikke lige finde et billede af 116713, men her et af en 116710 (bemærk flip-lock´en). Mon ikke de er identiske blot forskel i materialet.
Mit gæt er derfor også at lænken du har kig på er fake.
/Mads
•
Svar: 17
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nu bor jeg i Liseleje, så der er 60 km til Klarlund.
Bredden er 20 mm og der er en sikkerhedsudløser som jeg ikke har set før. Angivelig skulle den passe på alle sportsmodellerne.
•
Jeg har set typen a la den du har kig på, på den nye Milgauss. Men om den er 100 % identisk tør jeg ikke sige. Men jeg aner ikke hvilken model i guld/stål den skulle sidde på. Det er ikke GMT´en og ingen af de andre sportsmodeller er opgraderet med den nye type endnu.
Jeg syntes det virker lidt lunkent...

Jeg ville nok bede om lidt mere info. Det oplyste nr. kan ikke passe. Der må være et andet nr.
Her et par billeder af den nye milgauss lås. Men aner ikke hvilket ur den lænke sidder på i guld/stål. Mit bedste bud er stadig at det er en god kopi.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
En rimelig flot fake lænke, men man kan se på enden af skruehovederne at de er rundet af det er de ikke på en original Rolex lænke.
MVH Peter
•