Næste Rolex - input ønskes
Hej,

Har brug for jeres input...har i et stykke tid overvejet hvilket der skulle være det næste ur (har i forvejen et stål Daytona fra 97 og en Sub fra 96) og er nu kommet frem til at det skal være et GMT og men har i den
forbindelse et på spørgsmål jeg går og grubler over:

- Skal det være et ældre (1675), har fundet et til rimelig pris, dog uden box og papir, men i super stand
- Et ”nyere” GMT master I med safirglas med box og papir
- Eller et nyere/nyt master II (måske de vil blive mere spændende nu hvor de er på vej ud af produktion)

Er selv umiddelbart mest til 1675 - mener ikke at manglende papir/box bør spille ind, da jeg ikke forestiller mig at sælge det igen..

Håber I kan hjælpe med et par argumenter for og imod de forskellige modeller…

På forhånd tak
Svar
Det er mere reglen end undtagelsen at der ikke er bokse og papirer med vintage Rolex fra før 1985-90. Så lad dig ikke skræmme af det. Bare prisen afspejler at det mangler. Det betyder snildt 10 k når vi snakker 1675 så er du ligeglad er der en god sjat sparet ved at købe uden. Jeg vil da mene det er på tide at få et "rigtigt" Rolex med plexi og mat skive Icon_e_wink

Så gå efter det 1675 du har i kikkerten. De to andre kan du altid købe. Et flot 1675 hænger ikke på træerne som 16700/16710 gør.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)