Rabat
Så er der mulighed for at hente lidt rabat uden at fuske med momsen:

Jvf annonce i JP i dag, så giver Urmager Østergaard i Skive 20% rabat torsdag, fredag & lørdag p.g.a. 100års jubilæum.....

De er sælger f.eks. Breitling, og har bl.a. en specialpris på et Chronomat Balckbird!

Tik-Tak
Svar
Hej

De har hverken Omega eller Rolex Icon_e_sad

MVH Peter
Svar
Annoncen havde en ny Omega broad arrow til knapt 19.000 som - hvad jeg opfatter som - køtilbud

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

De er ikke længere autoriseret forhandler af Omega og Rolex har de aldrig haft, men som John skriver er 18995 kroner for et nyt Broad Arrow et køtilbud.

MVH Peter
Svar
Hej

Nu har jeg hverken annoncen eller billeder af urene men.

Den BA der er på tilbud er formentlig den der kom på markedet for 2-4 år siden, den er udgået nu og bliver erstatet af en opdateret model serie "Broad Arrow 1957".

Der kan også ligge det i det, at det er rart at komme af med en model, der måske har ligget i butikken i et par år, ligesom når de ikke er forhandlere mere at få ryddet ud i restlageret.
Ellers kommer der hurtigt til at ligge 3 modeller af mærke x,y,z osv, det er noget rod at have rester liggende for udvalget af mærker i butikken er ændret. Man kan heller ikke lave pæne udstillinger med sådanne ure.

Man vil også gerne sælge urene hurtigt, det er ikke godt at urene ligger 5-10 år i butikken, det er noget møg at sælge et ur forsent, så kan det komme tilbage på garanti og skal serviceres fordi olien er stivnet, den er svær at forklare en kunde, og giver butikken dårligt ry.

Og til 18995, så taber de i mindste ikke penge på modellen.

/Tommy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)