Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:De der OM har stået der længe og sidst jeg spurgte for et år - eller mere siden var de solgt.
Desværre gælder det vist flere ure som bare står på siden, men som er solgte! Jeg har oplevet dette i hvert fald 3-4 gange - og det virker ikke som om de lige er solgt! 
vh Baun
Ja det er noget rigtigt møg som jo går ud over alle de andre som har orden i sagerne. Jeg har selv prøvet at ville købe og så var det solgt, og en anden gang svarede sælger ikke på flere mails - øv
vh John
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har også tit spurgt på ure på salgssiden, hvor de var solgte, eller hvor sælger ikke svarer på email.
MVH Peter
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Prøv et Junkers eller Certina, som beskrevet af Mads G.
Junkers laver fine ure, som har vintage-look.1930'er Navigator-look Nogle af modellerne koster lidt over den ramme du har sat, men de er prisen værd...
Prøv f.eks et Junkers Flieger...
God jagt..
SK
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Mads har et meget fint Zenith ur med inhouse værk i stål til 2000 kroner.
MVH Peter
•
Svar: 585
Tråde: 91
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Alle,
Netop hjemkommet fra forretningsrejse erfarer jeg at min kone har købt et KA:OZ ur til konfirmanden!!?? (jaja - hun er blevet tilrådet at returnere det, men det er jo hendes gudbarn - så hvad skal man gøre!)
Bortset fra slatten koordinering og manglende belæring af konen om hvad et UR er må jeg hermed undskylde til de af Jer som har brugt tid på denne tråd!!
Jeg checker sæføli´selv det guf Mads har liggende, en af dagene m.hb.p. EVENTUELT selv at købe sådan et Omega-eventyr!
God week-end og undskyld
Sogge
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
På vegne af hele flokken vil jeg blot håbe, at DU har lært noget af det
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•