02-03-2007, 10:03 AM
Med venlig hilsen
Christian
Christian
|
Hvad mener i om den nye AP ROO Alinghi Team chronograph ?
|
|
02-03-2007, 10:23 AM
Hmmmm ... jeg er nok lidt konservativ hvad ure angår ... synes der er lidt for meget Technomarine over det! De eneste ure med lidt vilde skivelayouts som jeg synes er cool, er Richard Mille's!
02-03-2007, 11:33 AM
02-03-2007, 11:35 AM
Skiven ser lidt spacy ud, kræver nok lidt tilvæning.
Men det Carbon bezel og kassen ser meget imponerende ud. Må indrømme at jeg generelt ikke er så vild med Alinghi branding ideen, syntes det er lidt mærkeligt at der sidder Alinghi logo på skiven. Ville heller ikke være vild med at der sad BMW logo som subdial hvis de nu var i Formel 1 sponsorat. Mvh Christian Pape
02-03-2007, 01:24 PM
Det er ikke engang for meget "Fætter BR" - det er et tegneserie ur, som kun passer til en tur i eventure world - eller sådan noget!
Og det behøver man ikke være særlig konservativ for at se og mene - man skal bare have almindelig god smag! Den holder ikke - men den kan godt ske at blive et samler objekt for der vil nok ikke blive solgt mange! vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
02-03-2007, 02:39 PM
Jeg syntes det er super cool lige pånær skive og visere. Jeg har det heller ikke så godt med Alinghi logoet og ville nok foretrække et lidt "roligere" skive look a la de alm. ROO´s. Men carbon kassen er ikke set før og det trækker op på min skala. Mht. at den ligner andre ure, vil jeg nu mene det er den anden vej rundt. Det er de andre der ligne AP´s
/Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|