Svar: 1
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har gennem lang tid haft et Rolex Sea-Dweller som hverdagsur. (Er lidt af et svin med mine ting, og sætter stor pris på fornemmelsen af, at det stort set ikke kan ødelægges, selv ved lidt skødesløshed).
Jeg er desværre blevet besat af skal-have-nu syge mht et GMT Master II. Kan nogen der har det give et indtryk af, hvor "holdbart" det er til dagligt brug (vand, støv, slag mod dørkarme etc) i forhold til Sea-Dweller?
Nik
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
NikNak Skrev:Jeg har gennem lang tid haft et Rolex Sea-Dweller som hverdagsur. (Er lidt af et svin med mine ting, og sætter stor pris på fornemmelsen af, at det stort set ikke kan ødelægges, selv ved lidt skødesløshed).
Jeg er desværre blevet besat af skal-have-nu syge mht et GMT Master II. Kan nogen der har det give et indtryk af, hvor "holdbart" det er til dagligt brug (vand, støv, slag mod dørkarme etc) i forhold til Sea-Dweller?
Nik 
Jamen - min erfaring siger mig!
At de jo er lavet af sammen stål . GMT master ll er knap så høj som Dwelleren og stikke derfor ikke så meget frem på håndledet.
Jeg har haft Dwelleren - gik med den i et år. Havde den på hånden det meste af tiden. Dette gav almindelige tegn på brug.
Lige nu har jeg en GMT master ll. Den sidder bedre på mit tynde håndled. Igen oplever jeg som med Dwelleren, at den ikke tager imod ridser. Dette skyldes måske stålet?
Men men men to kanon ure. Og i en stille stund med et glas rødvin savner jeg min Dweller. Masteren er dog og lækker.
MVH
Morten
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Nu har jeg begge de omtalte ure og de kan sagtens tåle at blive brugt hårdt, SD er godt nok vandtæt til 1220 meter men det er jo sjældent at man har brug for det ellers er de næsten lige stærke.
MVH Peter
•