Helt seriøst nu....
Jeg har nogle Omega boxe som jeg faktisk er i tvivl om hvad der har været i den - altså helt fra starten. Mads, nu må du ikke sige at det ved jeg bedst selv, der må være nogen derude - ikke mindst Lars, Peter og John der ved hvad der hører til hvad:

En grå Omega æske som jeg har fået sammen med en stål Constellation C model, jeg tror det hører sammen. Det er ikke det ur der er på fotoet, for jeg havde det på da jeg fotograferede, men du kan jo se det på parfotoet af C modeller:
İmage

İmage

Denneher æske som på fotoet indeholder min gamle Seamaster Calendar har jeg ingen ide om hvad passer med. man kan spørge: er de modeller der kan sættes ur i på den måde altid til ure med lænke eller kan de ligesågodt være til ure med rem?

İmage

Denneher købte jeg sammen med min Omega Seamaster De Ville og jeg tror det er originalt:

İmage

Den næste aner jeg ikke hvad er til men den er en smart lille en - sammenlignet med mange andre:

İmage
İmage

Den her er speciel. Den er sjov at lukke op og i. Jeg købte den sammen med en Seamester De Ville, men jeg tror den har været til et rektangulært ur - efter mærkerne i bunden at dømme:

İmage
İmage

Og denneher, kan den være til rem modeller af Constellations?

İmage

İmage

vh Baun
Svar
Hej Baun

Den grå på det første billede blev brugt optil sidst i 90erne, den røde på sidste billede er den næstnyeste æske, jeg tror at den tilhører dit nye deville i stål med safirglas.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)