Nyt ur - hvad skal der være i boksen
Hej alle,

Jeg har lige købt mig et Panerai, men når jeg kigger på billeder af andres ure og indholdet i boksen, så stemmer det ikke helt overens med, hvad der er i min boks.

Jeg har fået 2xbooklets - den ene er en international garanti med 4 klistermærker med diverse stregkoder og angivelser. Det ene klistermærke blev klistret på et internationalt garantikort af plastik.

Men skal jeg ha' et Controlle Officielle? Og mangler jeg andet?

Damen jeg blev betjent af virkede ikke som den der havde mest styr på sagerne.

Plz help, så jeg kan få rettet op på, hvad jeg evt. måtte mangle. Skulle jo nødig stå uden et vigtigt bevis, hvis jeg - mod forventning - skulle få lyst til at sælge min nye perle.
Svar
Tillykke med dit nye ur
hvad for en model har du købt???
du kan kigge her, det er min pam
[url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3693">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3693[/url]
håber at den hjælper dig eller kan du mail til mig

Requiem Skrev:Hej alle,

Jeg har lige købt mig et Panerai, men når jeg kigger på billeder af andres ure og indholdet i boksen, så stemmer det ikke helt overens med, hvad der er i min boks.

Jeg har fået 2xbooklets - den ene er en international garanti med 4 klistermærker med diverse stregkoder og angivelser. Det ene klistermærke blev klistret på et internationalt garantikort af plastik.

Men skal jeg ha' et Controlle Officielle? Og mangler jeg andet?

Damen jeg blev betjent af virkede ikke som den der havde mest styr på sagerne.

Plz help, så jeg kan få rettet op på, hvad jeg evt. måtte mangle. Skulle jo nødig stå uden et vigtigt bevis, hvis jeg - mod forventning - skulle få lyst til at sælge min nye perle.
Svar
dem med sekundviser kan cosc-certificeres og er det. Dem uden kan ikke og har derfor ikke noget cosc-bevis.

Mikael
Svar
Ja det med cosc certificeringen - som var det jeg manglede - giver jo god mening, da jeg har købt et PAM176 og derfor ikke her sekundviser.

Det ser også ud til, at garantibeviset er ændret ifht. Mortens billeder.

Men jeg vil da - mest for at prale - alligevel ved lejlighed ta' nogle billeder af mit ur med indhold, så I kan verificere, at jeg har fået det hele med Icon_e_smile

Tak for hjælpen
Svar
Hej

Vi vil gerne se billeder af din nyerhvervelse.

MVH Peter
Svar
Jeg skal ikke påstå, at min civile erhverv er fotograf, men her er det så...

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)