Explorer på vej:)
Jeg går som et lille barn og venter på at pakkebudet skal ankomme med denne Explorer ref. 5500

İmage
İmage

Netop 5500 exploreren har en ret sjov britisk militærhistorie I kan læse her:

http://www.xs4all.nl/~rkeulen/watch/explorer.html

Mvh Peter
Svar
Hej Peter

Det var en skam at det var et redialed AirKing, men kanon godt lavet, hvis det havde været et AirKing fra tresserne havde de fleste nok ikke opdaget fejlen, jeg opdagede den kun på grund af årgangen.

MVH Peter
Svar
Hej Peter,

Ja et er vildt surt, men alt er endt lykkeligt nu, jeg har fået et depositum på 500 euro imens uret blev sendt, og får resten af pengene nu hvor det er ankommet. Så jeg havnede ikke med katten i sækken.

Ja det er virkelig surt, for det var så smukt det ur, men det er bare ikke sjovt at have et ur som ikke er det det gi'r sig ud for at være.

Det må siges at være virkelig heldige omstændigheder jeg købte dette ur under: Ham jeg har købt uret er reel, ham som han købte uret er reel og jeg er reel, så vi har klaret alt sammen med refounds på et øjeblik uden diskussioner, selvom uret skulle til asien og er købt i spanien over nettet af mig som sidder i Danmark... Hold kæft jeg at t har slet ikke lyst til at tænke på hvor galt det kunne være gået...

Dette viser virkelig at man kun skal bruge nettet og handle internationalt hvis man stoler 110% på sælger.

Mvh Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)