Svar: 304
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hvordan er denne model?
Jeg er især interesse i 40mm model da min arm ikke er så stor nok til 44mm modeller.
Er der andre modeller I kan anbefale? Er interesse i Power reserve, GMT
(er min første panerai købe)
sidste spørgsmål, kommer uret altid med gummi rem i bokse?
•
Svar: 304
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Torben
Det er desværre at min arm er ikke så stor nok til 44mm. Jeg har prøvet et par 40mm panerai hos Klarlund, og det passer bare så godt.
Jeg er bare i tvivl om at udover 241 model, som er den ny power reserve. Er der andre gamle modeller som måske er værd at kigge på også?
mvh
•
Mads Gjødesen har et Panerai PAM121 chrono El Primero til salg. Det er 40 mm og ser lækkert ud.
Torben
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg må faktisk indrømme at de "små" 40 mm har en fin størrelse. De er knap så voldsomme som 44 mm og lidt mere allrounder end de store modeller. Eneste ulempe er at konen/kæresten sikkert syntes de passer hende bedre end det passer dig
Jeg har som Torben skriver et pam121 til salg. Med det langt mere spændende Zenith EP værk, end de små-kedelige Valjoux 7750, som findes i de øvrige 40 mm. Prisen er højere, men i mine øjne bestemt merprisen værd. Det er ikke alle pams der kan prale med både at være sjældne samt have et flot værk.
Mads Gjødesen
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hvis du absolut vil have en 40 millimeter er pam 121 klart den fedeste, med et meget flot Zenith el primero værk, det er et ur der absolut vil stige i værdi grundet at de idag kun bruger eta valjoux værker.
MVH Peter
•