KennethDarlingSørensen
Unregistered
Jeg har 3-4 ure som jeg bruger til daglig og den kommodeskuffe som jeg opbevarer dem i, indeholder en masse rod, så der er risiko for at urene bliver ridsede.
Er der nogen der kan anbefale en opbevaringsæske til 3-4 ure som ikke koster en arm? 200-300 kr var det niveau jeg havde tænkt mig. Jeg er ligeglad med mærket og om æsken er beklædt med italiensk silke eller polyester
Mvh
Kenneth
•
Svar: 204
Tråde: 47
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
har forskellige kasser i flere forskellige størrelser og prislejer.
Der er også en i læder med plads til 4 ure.
Mvh Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Tjek den tyske ebay. Der er tonsvis af kasser til en rimelig pris. Alt fra 1-50 ure og i alle typer kvalitet og materiale.
Mads Gjødesen
•
KennethDarlingSørensen
Unregistered
Jeg har været en tur på ebay hvor der var et par brugbare æsker!
Mvh
Kenneth
•
Bjørn H._phpbb3_import15705
Unregistered
broadarrow.net
"Bill's custom watch cases"
[url]"http://www.broadarrow.net/8pak.jpg">http://www.broadarrow.net/8pak.jpg[/url]
ikke videre fancy - men kanongode
•
Svar: 418
Tråde: 57
Hejsa
Prøv og se hvad Bo Mølbak har. Jeg skal selv have en næste gang jeg kommer til staden.
Det her firma (HartundZart tysk internet firma) skal du ikke købe noget fra. Jeg fik en defekt box til mine gamle ure.
Claus Larsen
•
Svar: 136
Tråde: 22
KennethDarlingSørensen Skrev:Jeg har 3-4 ure som jeg bruger til daglig og den kommodeskuffe som jeg opbevarer dem i, indeholder en masse rod, så der er risiko for at urene bliver ridsede.
Er der nogen der kan anbefale en opbevaringsæske til 3-4 ure som ikke koster en arm? 200-300 kr var det niveau jeg havde tænkt mig. Jeg er ligeglad med mærket og om æsken er beklædt med italiensk silke eller polyester :)
Mvh
Kenneth
Send lige din mail til <!-- e --><a href="mailto:fam-madsen@mail.dk">fam-madsen@mail.dk</a><!-- e --> Jeg har noget jeg vil vise dig.
H. Elmer
•