Omega Speedmaster Pro. 3570.50.00
... er dette så ikke ved at køre lidt af sporet. Tonen kan altid diskuteres og hvad der siger hvilket om hvem? ? ?
Med hensyn til cal 321 eller om det skal være efterfølgeren, tja, det er vel et spørgsmål om hvad man vil ha'. Selv er jeg på jagt efter en 321 eller en cal 27 = ny cal 320, det var forgængeren til 321 forskelen er at på 321 er rokkerstifterne forlænget så spiralen ikke kan slå op. Hvilket vil svare til at spiralen kortes meget op og uret vinder typisk 5 kvarter på en time.

Med hensyn til vand og det gl. måneur har jeg haft en kunde der har og gør, svømmer og snorkeldykker med uret. Kunden påstår at det går fint, blot han husker at skylle det under ferskvand når han er færdig, uret bliver trykprøvet med ca 1- 1,5 års mellemrum.
Dette blot en erfaring med den gl. model.

Mvh Lars
Svar
Anonymous Skrev:Og??

Se det eneste der mangler lige nu, som JEG læser det, er: Og, hvad??

Lars
Svar
Lars Skrev:

Lars
Ja det er jo ikke så vigtigt, men det er lige præcis det jeg "brokkede" mig over. Hvad er dog årsagen til at en gæst går ind og bare skriver "og". Det eneste han vil med det er jo at skrive at Go4it medlemmet med sin oplysning om kaliberen var helt uinteresant, og det finder jeg meget uhøfligt - bare at skrive "og"

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Lars Skrev:

Lars
Ja det er jo ikke så vigtigt, men det er lige præcis det jeg "brokkede" mig over. Hvad er dog årsagen til at en gæst går ind og bare skriver "og". Det eneste han vil med det er jo at skrive at Go4it medlemmet med sin oplysning om kaliberen var helt uinteresant, og det finder jeg meget uhøfligt - bare at skrive "og"

vh John

Og jeg finder "skaf dig et liv med noget mere spændende" endnu mere uhøfligt, og så er det sådan set lige meget om man underskriver sig med "John"
Svar
Meningen var bare, at man ikke som gæst skal bruge sit liv på at gå ind i et forum og bare skrive "og" lige fordi man ikke synes et indlæg var vigtigt, men OK - slut den bare her
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)