Værdi på GMT
#11
Hej Peter.
Jeg kan ikke rigtig vurdere om forhandleren har budt for lidt ved køb af et nyt SD eller Sub i forhold til andre forhandlere, da jeg ikke har spurgt andre forhandlere. Det vil jeg selvfølgelig gøre, når den tid kommer. Forhandleren oplyste mig da også om, at jeg ved at sælge det privat kunne jeg regne med 20-25K. Han ville bare ikke give mere end de 10K.
Hvis du mener at bytteprisen ved en forhandler er ca. halvdelen af nyprisen, selvfølgelig alt efter stand på det brugte, er det så nyprisen jeg gav på min GMT i 98, eller nyprisen på en GMT II i dag, der er ca. 32K?
Svar
#12
Til Peter.
Jeg mente den loggede på automatisk. Det gør den åbenbart ikke, men det er mig med det forrige indlæg.
Mvh. Horst
Svar
#13
Hej Leif

Jeg mente nyprisen idag altså 32500 kr så dit ur burde kunne indbringe et
sted mellem 16000 kr og 18000 kr hos en forhandler hvis du har alle papirer og boks og at uret er i god stand.

MVH Peter
Svar
#14
Ok Peter. Ja mellem 16 og 18K er det lige før jeg lander på samme pris som jeg gav for det som nyt, så det bliver spændende at gå på jagt om et par måneder. Måske beholder jeg det og og køber et nyt som vi var inde på i starten af tråden. Tak for info og godt nytår til alle her i Forummet.
Mvh. Horst
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)