Klarlund virkelig SÅ proff ?
#11
Mikael som jeg skrev ligger jeg ikke søvnløs over et par småridser.
Det undrer mig bare den noget arrogante udmelding fra manden i PK (ikke Ole) når han alligevel lavede ridser....

Der findes jo iøvrigt værktøj til at klemme sådan en "pin" sammen så man kan sænke den ned uden at lave ridser...

Nå, kan i alle sove godt
Svar
#12
Som WC Fields sagde for mange år siden det var sådant et godt ur indtil det kom til urmager.
Svar
#13
Det er fint nok de får at vide, at de IKKE skal sove på laurbær-bladene. For der findes jo andre og mindst ligeså kompetente urmagere i dette land.

Klarlund får en chance når min 16610 skal til service, og så må vi se om det skal fortsætte.

MVH
Svar
#14
Jeg er selv urmager jeg synes bare at historien med WC-Fields er en sjov historie det er jo ikke fordi vi urmagere ødelægger urene men der er nogle urmagere eller lignende der tror de er verdensmestre inden for urmageri der både ridser værket og glemmer at have sit værktøj i orden og når værktøjet ikke er i 100% stand er det lig med ridser eller lignende.
Svar
#15
Hej Alle... Icon_exclaim

Her følger min lille oplevelse med Klarlund.
Det vil sige at oplevelsen ikke er min men en bekendt.

Han har en 16613 som skulle til service og han spurgte mig hvor
jeg ville anbefale ham at få det serviseret, og hos mig var der ikke nogen tvivl. Klarlund i kbh.
Jeg fortalte i meget rosende vendinger om de 3 gange de havde serviseret mine ure. Jeg har haft en sub 5512 til total service og en sub 16800 og en sub 16610 alle 3 er udført til perfektion af deres urmager Lars. Super arbejde.
Det var hvad jeg sagde til mine ven, og det afgjorde sagen
afsted til Klarlund med 16613.

Min ven sendte uret i dets originale box med alt tilbehør over til Klarlund.
3 uger senere da uret vente hjem igen var det i en lille plastikpose.
Ingen box og papir og div tilbehør.

Dette blev dog klaret via en enkelt telefon opringning og 5 dage senere var det hele samlet igen.

Da jeg så besøger min ven på hans arbejdsplads for at sige hej og for at se det flotte resultat som jeg ved at Klarlund altid levere, blev jeg en smule lang i spyttet.
Det var på forunderligvis lykkedes Klarlund at sætte glasset skævt på.
Efter min vurdering sidder det ca 1 mm skævt.

For at være ærlig så var jeg rystet over at sådan en fejl kan begåes.

Min ven ringede over til Klarlund og fik følgende besked.

Send uret over og vi retter det og sender det tilbage.
Fair nok, der er heller ikke så meget andet at sige om den ting.
Syntes bare ikke det er en fejl som må ske.

Det skal dertil sige at uret var SUPER flot sat istand ikke noget at pege finger af der.

Det var blot en beretning fra det virkelige liv som fortæller at selv artister kan fejle.

Når min Sea-dweller skal serviceres så ryger den da til Klarlund, da jeg personligt aldrig er blevet skuffet.


Kjeldsen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)