Under en søgning på dba.dk blev jeg opmærksom på, at en og samme person har 2 annoncer, hvor han vil sælge to omtrent ens Rolex´er for priser, som var det Seiko (henholdsvis 1000 og 800 kr, gudhjælpemig, for Submariner. ER det ikke mistænkeligt? Bør man snakke med strissen om det? Hvis han har en pose, og der er rent mel i denne, skulle der jo ikke ske noget ved det!!
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Erfaringen viser, at det (desværre) ikke kan betale sig at gøre noget. Jeg forsøgte engang at starte en dialog med en, der solgte et tydeligt fake IWC, og ud over at jeg trak ham noget rund i manegen og fik tilbudt andre ting, jeg ikke ville eje, så blev der ikke mere ud af det.
Den generelle regel om, at hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt, er rigtig god at huske. Der har været masser af diskussioner om fakes både her og på andre fora, og det viser sig næsten altid, at når nogen spørger om ikke der er noget lusk, så er der det også. Den kloge narrer den mindre kloge - men de fleste som læser og skriver her lader sig ikke snyde. Det er i hvert fald en god ting ved Internettet og sites som denne. På den anden side er den sidste idiot jo heller ikke født endnu.
/Bjørn.
•
En af mine bekendte havde indbrud i sin bil, og tyvene lod hans kopi-rolex ligge! SÅ kan man sgu snakke om fakes, når ik engang tyvene gider at prøve lykken med dem.
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Næh, men nu lyder det da til at Bandidos og HA'erne vil til at sælge kopier af diverse, det går da vist ikke så godt for dem.....
•