Ok?
Er det billigt?

[url]"http://cgi.ebay.de/PANERAI-120-LUMINOR-MARINA-SS-SS-40mm-NEW-2005-G-SERIES_W0QQitemZ5041682320QQcategoryZ10354QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem">http://cgi.ebay.de/PANERAI-120-LUMINOR- ... dZViewItem[/url]
Svar
Du er helt væk

47 Euro er ca 350,- kroner

Hvad tror du selv, et helt nyt +25.000 ur til 350,- kroner.

Brug dog

og lad være med et så tåbeligt indlæg
Svar
"Tåbeligt indlæg"... - er du medlem af et KANON-udvalg eller hur, når du sådan skal vurdere et indlægs berettigelse? Finder du det åndsvagt, så hop da videre til et andet forum/indlæg
I annoncen står der er det er med papirer ovs. og med fuld returret!! hvad kan man så miste? Det er det som jeg finder interessant, og ikke en anonym kujonagtig morgenbøvs!!
Svar
Bengt Skrev:"Tåbeligt indlæg"... - er du medlem af et KANON-udvalg eller hur, når du sådan skal vurdere et indlægs berettigelse? Finder du det åndsvagt, så hop da videre til et andet forum/indlæg
I annoncen står der er det er med papirer ovs. og med fuld returret!! hvad kan man så miste? Det er det som jeg finder interessant, og ikke en anonym kujonagtig morgenbøvs!!

Men Bengt, det kan godt lige betale sig at tænke.
Som han skriver får man jo ikke et nyt ur til den pris.
Svar
Bengt Skrev:"Tåbeligt indlæg"... - er du medlem af et KANON-udvalg eller hur, når du sådan skal vurdere et indlægs berettigelse? Finder du det åndsvagt, så hop da videre til et andet forum/indlæg

Det kan godt være at "gæstens" indlæg ikke er særligt pænt formuleret, Icon_e_confusedmen han har ret! Jeg ville aldrig købe et ur af en gut fra Kina med 0 feedback! ... lige meget om der angiveligt er både papirer og returret på det! Til 460 Renminbi får du kun en meget ringe kopi Icon_twisted

Mvh
Icon_e_biggrin leJ
Svar
Godt nok er 350 kr. ikke alverden. Men Bengt, spil hellere lotto for pengene. Sandsynligheden for en mio-gevinst er vist større end sandsynligheden for at du modtager et sprit nyt lækkert originalt PAM 120 fra ham lyn-kineseren...Det er svært at returnere et ur som aldrig kommer.

Mads Gjødesen
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Godt nok er 350 kr. ikke alverden. Men Bengt, spil hellere lotto for pengene. Sandsynligheden for en mio-gevinst er vist større end sandsynligheden for at du modtager et sprit nyt lækkert originalt PAM 120 fra ham lyn-kineseren...Det er svært at returnere et ur som aldrig kommer.

Mads Gjødesen

... he he "lyn-kineser" ... det er sgu' nok Gong Gongs søn Pøj Pøj som har været på spil - han trænger nok til en kinesisk olfert mere Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Icon_cool leJ
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)