29-09-2005, 09:35 PM
Det er vist længe siden, der er blevet talt lightere på dette forum; men skulle der stadig være een der ca. ved, hvad Duponts lightere med Andy Warhol-motiver koster - nye eller brugte?
|
Dupont!
|
|
29-09-2005, 09:35 PM
Det er vist længe siden, der er blevet talt lightere på dette forum; men skulle der stadig være een der ca. ved, hvad Duponts lightere med Andy Warhol-motiver koster - nye eller brugte?
01-10-2005, 10:11 AM
Og er der nogen der ved, hvilket land det er billigst at anskaffe sig sådan noget som Dupont?
01-10-2005, 12:14 PM
de bliver solgt på ebay, men jeg aner ikke om de er ægte. jeg aner intet om lightere men er ude efter et flot til konen.
nogen idéer? http://cgi.ebay.de/S-T-Dupont-limited-ed...dZViewItem
02-10-2005, 02:41 PM
Een af de oprindelige Dunill sportslightere er vel aldrig en decideret dårlig idé!? Jeg mener og tror de ligger i omkring 2500,- dkr.!
02-10-2005, 02:47 PM
Og tak for tippet i øvrigt - jeg så det desværre først denne morgen, og der var det for sent. Ellers havde jeg slået til.
04-10-2005, 01:57 PM
Dejligt at se at der er andre dupont interesserede.. Det er ikke et emne der bliver diskuteret til døde, tværtimod.
Jeg mener at have set warhol lignende motiver på en mindre og billigere model som dupont lancerede for nogle år siden for at lokke piger til at bruge deres lightere. Har kun set dem i udlandet og prisen i barcelona lød dengang på omkring 1200 kr. Samler du selv på dupont lightere?
06-10-2005, 01:50 PM
De er vel ikke så feminine i designet, at drenge ikke kan - bære dem? 1200,- er vel også billigt for en Dupont?
Jeg samler desværre endnu ikke(ung som jeg er), men havde håbet, at en Warhol kunne blive noget der ligner en hjørnesten. Jeg er også ret imponeret af deres Ramses(?)-modeller. /DW
06-10-2005, 02:04 PM
Det er smag og behag hvor feminine man syntes de er.
Den første jeg købte som 15 årig var faktisk en damemodel. Deres første model der hedder ligne 1 i en kort buttet udgave. Den er ikke feminin men bare kortere end herremodellen. Hvis den model du tænker på er den samme som jeg tænker på, så er den slankere og mere farverig i designet end resten af deres lightere, men det gør den ikke nødvendigvis feminin. Det er bare at komme igang med at samle;) Man kan finde de fleste modeller til overkommelige priser. Jeg har idag 8 dupont lightere (kun 7 der virker) og er stadig en ung knægt. Har været oppe på 12 og skifter dem ud løbende. Det står nu lidt stille for tiden. Men det er fantastiske værktøjer der har givet mig virkelig meget glæde igennem årene. Jeg glæder mig over dem hver dag da jeg altid har en på mig, uanset hvor jeg er. Held og lykke |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|