15-09-2005, 12:51 PM
jeg vil gerne købe et pam 177 i god stand, er der mon nogen der har et til salg?
|
pam 177
|
|
15-09-2005, 12:51 PM
jeg vil gerne købe et pam 177 i god stand, er der mon nogen der har et til salg?
16-09-2005, 07:02 AM
Det er min fornemmelse, at denne model relativt sjældent udbydes brugt til salg i DK.
Du kan evt. prøve en "Want to buy" på paneristi.com. Her finder du mange seriøse sælgere af Panerai. Jeg ved også at Klarlund lige har fået pam177 hjem, men om de er solgt, ved jeg selvfølgelig ikke. Og er du kun interesseret i brugt, er denne option jo heller ikke interessant. Vær opmærksom på, at der skete ændringer med skive og værk dekoration mellem G og H serien. Held og lykke. Rasmus
18-09-2005, 02:48 PM
Tak Rasmus
Har allerede tjekket Klarlund, og ja de er udsolgt (nye måske til sommer!) Jeg tror jeg vil prøve dit forslag med Panaristi, der plejer af og til at være guf at købe... Men tak for hjælpen endnu engang Ebbe rasmus Skrev:Det er min fornemmelse, at denne model relativt sjældent udbydes brugt til salg i DK.[/u][/i][/b]
16-11-2005, 09:47 PM
Du kan skrive en mail til <!-- e --><a href="mailto:Mads.bording@gmail.com">Mads.bording@gmail.com</a><!-- e -->
her et G-serie til salg komplet med kasse, papire samt to dirk remme 24/24 pre V buckle. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|