Peter Scott Jensen
Unregistered
Hej med jer
I forbindelse med købet af mit nye pam

fik jeg en sort kalv. rem med.
Remmen, som er org., er desværre ikke "hel"

idet den er sammensat at en del til foldespænde(delen hvor spændet sidder) og en del(delen med "hullerne") til alm c-spænde.
DERFOR:
Findes der en som ligger inde med en halv rem i sort kalv eller som har viden om en som kan lave en sådan. Sådan så jeg kan lave to remme, 1til c-spænde og 1til Foldespænde.
Med Venlig Hilsen
Peter Scott Jensen
•
Svar: 28
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Peter,
Giver du mig ikke lige besked omkring du stadig er interesseret i min mappe og remme? Du kan lige skrive en sms eller ringe på 22229023.
Venlig hilsen
Mads
•
Svar: 333
Tråde: 74
Tror han kommer noget omkring. Modtog en mail.... jeg vil købe din rem
Jeg skrev tilbage, men har intet hørt siden.
Iøvrigt lidt det samme med et 111 jeg havde til salg.
•
Sjovt - Jeg fik først en mail ang mit 005 "Jeg vil købe dit Pam005!" Jeg hentede uret i boksen og viste det frem. Han ville vende tilbage men jeg måtte selv ringe til ham for at få at vide at han havde købt et andet. 14 dage uden for boks.
Samme historie med en custom mappe til pam ure og remme....
•
Peter Scott Jensen
Unregistered
Beklager misforståelserne
Hej Mads, jeg syntes måske ikke det er helt fair, det du skriver. Du har mit telefon nr. alt det kræver er at du ringer. Jeg har fortalt dig at jeg ikke har tid mange dage om ugen efter kl 16 da jeg træner fodbold, derfor har jeg ikke kikket forbi. Mener også at vi har en aftale nu på onsdag om at jeg kikker forbi.
Hej Guru13, der må være sket en fejl, kontakt mig igen så jeg kan se på det.
Med venlig hilsen Peter.
•
Svar: 333
Tråde: 74
Peter Scott Jensen Skrev:Beklager misforståelserne
Hej Mads, jeg syntes måske ikke det er helt fair, det du skriver. Du har mit telefon nr. alt det kræver er at du ringer. Jeg har fortalt dig at jeg ikke har tid mange dage om ugen efter kl 16 da jeg træner fodbold, derfor har jeg ikke kikket forbi. Mener også at vi har en aftale nu på onsdag om at jeg kikker forbi.
Hej Guru13, der må være sket en fejl, kontakt mig igen så jeg kan se på det.
Med venlig hilsen Peter.
Kære Peter.
Jeg må formode at
du henvender dig, såfremt du ønsker at købe den rem jeg har til salg.
Du har vist min mail adresse
Mvh
Guru13
•
Peter Scott Jensen
Unregistered
Jeg har d.d. været på besøg hos Mbording.
Vi fik en snak om den misforståelse der har været og efter mødet havde jeg en rem + mappe til ure/remme mere i min samling.
Jeg vil endnu en gang beklage hvis folk har fået et forkert indtryk af mig, så bare for en god ordens skyld her en lille profil af mig:
Alder: 22år
Antal pam: 1(2)
Ønsket antal: Hvor mange er der??
Så næste gang jeg kontakter DIG så ved du at jeg, såfremt jeg kan finde baberbladet frem (min pung, som er flad, resten af måneden

) er seriøs og interesseret, med forbehold.
Med Venlig Hilsen
Peter Scott Jensen
•
Hej,
Peter og jeg havde en fin snak i går og fik handlet en rem og en urmappe.
Mvh
Mbording
•