Rolex logo ?
#1
Er der i dette forum en Rolexklog der kan fortælle mig, om der på de modeller der bliver solgt i Europa IKKE har indridset et Rolex logo i bunden af glasset, lige under kl.6?

Jeg har læst i Watchuseek forum(USA), at det kan være svært at få øje på, nu har jeg kikket efter i 3 måneder, jeg har brugt forstørrelsesglas i overstørelse, diverse lupper, og jeg KAN altså ikke se det, hverken på min GMT II, eller min Sub. Begge indkøbt hos Klarlund, så der er ikke tale om fakemodeller.

Hilsen Michael P.
Svar
#2
Der er også en lasergraveret krone på de Rolex der bliver solgt i Danmark.
Dog skal du lige være opmærksom på at det kun er et par år siden Rolex indførte dette.
Svar
#3
Rolex indfoerte laser-etching i midten af 2002, men ikke paa alle modeller til at starte med. Jeg har selv en sen Y-serie GMT II (produceret i 2003), som har den lille koronet. Jeg vil tro, at der er laser-etching paa alle ure fra og med F-serie..
mvh Esben
Svar
#4
Hej

Jeg har jeg har logo i mine 3 nye Rolex- Explorer II, Submariner begge y serie fra 2003 og min SD serie F fra 2004. Men det tog f..... lang tid at finde det første gang. Hold uret op under en halogen pære og vip lidt med det så finder man KRONEN på værket.

Claus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)