Rolex priser og andet...
Hej !

Nogle der har en idé om prisniveauet på Rolex på Gran Canaria og findes der en aut. forhandler.

Pft.

GMTII

PS. Er der andre der har hørt rygtet om at produktionen af Submariner LV stopper i 2005 og at der introduceres en jubilæums GMT Master ? - Det skulle blive offentliggjort på Basel-messen.
Svar
Der er forhandlere.

I Varadero centeret i "faro" (sydspidsen af Maspalomas)
er der sydkystens lækreste urforretning som forhandler Rolex.

Jeg har ikke snakket priser med dem om Rolex, men fik et Breitling Navitimer som har dansk listepris på 39.000 ned i 22.000. Købte det dog ikke.

Jens
Svar
GMTII Skrev:Hej !

Nogle der har en idé om prisniveauet på Rolex på Gran Canaria og findes der en aut. forhandler.

Pft.

GMTII

PS. Er der andre der har hørt rygtet om at produktionen af Submariner LV stopper i 2005 og at der introduceres en jubilæums GMT Master ? - Det skulle blive offentliggjort på Basel-messen.

Forslag: Hvad med lige at tjekke "trådende" (læs: indlæg...) her på siden som netop vedrører Basel messen og de nyheder Rolex har introduceret herunder en GMT-Master II i helguld med henholdsvis grøn og sort skive. Der er sågar en masse meget vellykkede fotos at kigge på af samme !

Ifølge James Dowling (Mr. Rolex på TimeZone.com) fortsætter produktionen af 16610 LV ...også i resten af 2005. Man har i følge ham ingen planer om at indstille produktionen. Uret blev introduceret som en hyldest til Submarinerens 50 års fødelsesdag. Men da der ikke er eller har været tale om en limited edition er der ingen grund til at stoppe med at fremstille en "sællert" ...
Svar
Hej Mikael,

Allerførst tak for svar - det skal dog bemærkes at jeg postede dette indlæg d. 13/3, hvor der ikke var offentliggjort noget omkring GMT jubilæumsmodellerne, men hvor rygterne var begyndt at svirre op til Basel2005.
Mht. 16610 LV har jeg hørt det samme. Nu venter jeg bare på at modtage min fra PK.

GMTII

PS. Fantastisk flot site du har....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)