Så blev det jul .... gaven er i hus !
gæst Skrev:Tillykke med det fine ur. Et lynhurtig spørgsmål..Hvad står sådan en fætter i ?

Den meget misundelige.. Icon_e_wink

Det forbliver mellem sælger og køber ... Icon_e_wink
Svar
Hej Mikael,
Stort tillykke med den røde 1680 - og så har du fundet en med alt tilbehør og tilmed Klarlund papirer - det er en "keeper", det bliver bare ikke bedre - meget imponerende samling du har.... Icon_cool

Jeg er vild med de gamle maxi dial med tritium - det er smukt og et mere rigtig toolwatch look.

Hvis du falder over endnu en 1665 eller en 16660 med den gamle skive så send lige en mail.

Hvilket kamera bruger du iøvrigt og tager du dem uden andre hjælpemidler (lysbox, etc)? Det er nogle virkelig flotte billeder, der får det bedste frem i den flotte skive...

/Jan
Svar
Jan Sørensen Skrev:Hej Mikael,
Stort tillykke med den røde 1680 - og så har du fundet en med alt tilbehør og tilmed Klarlund papirer - det er en "keeper", det bliver bare ikke bedre - meget imponerende samling du har.... Icon_cool

Jeg er vild med de gamle maxi dial med tritium - det er smukt og et mere rigtig toolwatch look.

Hvis du falder over endnu en 1665 eller en 16660 med den gamle skive så send lige en mail.

Hvilket kamera bruger du iøvrigt og tager du dem uden andre hjælpemidler (lysbox, etc)? Det er nogle virkelig flotte billeder, der får det bedste frem i den flotte skive...

/Jan

Tak Jan Icon_e_smile Ja, jeg skal nok sende dig en mail, hvis jeg "falder over noget" Icon_e_wink

Mth til billeder, så bruger jeg et 5.0 Megapixel Sony kamera med Carl Zeiss optik. Nogle gange lysboks andre gange ingen ....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)