Jeg synes, det virker fint
Jeg mener nu Jan/Morgan havde bedt os sende kommentarer direkte til ham per mail, men jeg vil nu altså bare lige sige, at jeg synes, det virker fint. Og den meget scrollning klarer jeg med pageup/down tasterne.

Jan og Morgan - jeg synes I gør et godt arbejde. Især, når man tager i betragtning, hvad vi betaler for det!

/Bjørn.
Svar
Hø - hø - der blev jeg vist fanget... Ovenstående skulle have været et svar på indlægget om dette forums virkemåde, men blev i stedet et nyt indlæg. Så jeg tror jeg sender en mail til Jan og foreslår at han ændrer teksterne på et par af knapperne....

/Bjørn.
Svar
Jeg var selv lidt træt af sitet i starten - men nu virker alt som det skal.

Klart en glad og tilfreds bruger.
Svar
.. ja - ros til bagmændene. Der er altid lidt brok når man laver om på noet sådant Icon_e_biggrin

Jeg savner dog den funktion at man kunne se/pg søge i, tidligere handlede ure. Meget nyttigt iforbindelse med at vurdere hvad et ur måske er værd.

mvh
Rune B
Svar
rune, du skal bare gå ind under "søg" og klikke på handlede ure så får du alle de handlede ure fra tidernes morgen.
iøvrigt er jeg selv meget tilfreds med siden efter jeg nu har vænnet mig til den. SÅ VÆR SØD IKKE AT ÆNDRE DEN IGEN!! Icon_e_surprised
Svar
tak Klaus -
Jeg har vist ikke kigget ordenligt efter Icon_redface

Rune B
Svar
Det er mig med det sure opstød forleden, som faktisk ikke var af denne beskaffenhed...

Jeg havde browset nogle meget fine tråde med store scan's, og istedet for at komprimere billederne, så vises de i fuld størrelse, i en fast frame, og dermed ser man et atlas gennem en skærm på størrelse med et frimærke.

Kunne man tænke sig at man kunne justere dette, så vi kunne få fuldt udbytte af disse meget flotte scans, på denne meget fine side? Eller muligheden for slet at ret og linke til et seperat vindue i str. X-large?

Hermed spillet videre fra urnørden til teknikkerne
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)