Svar: 173
Tråde: 44
Modtaget Likes: 96 i 25 svar
Givet Likes: 10
Hej,
Hvem her i Kongeriget forhandler udenlandske tidsskrifter som fx International Wristwatch ol.
Ciao
•
Svar: 316
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
ebsilon Skrev:Hej,
Hvem her i Kongeriget forhandler udenlandske tidsskrifter som fx International Wristwatch ol. 
Ciao
Et rigtigt godt spørgsmål, som jeg egentlig også gerne vil have svar på. Det at man bor i hovedstaden løser nemlig ikke problemet. Jeg har således ikke kunnet opdrive et eneste urmagasin i København - på noget tidspunkt (og ja, jeg har mangen engang kigget i kiosken på hovedbanegården).
En umiddelbar løsning for mig var derfor, at tegne abonnement på det tyske Uhren Magazin som jeg nu får med posten 1 gang månedligt.
Men måske der findes "folk" derude, der ved hvor den slags kan købes i "håndkøb"
•
Jeg abbonnerer...aboner...abbonerer...jeg får en mængde med posten. Det er det nemmeste og billigste. Dog...svinger kvaliteten enormt. De svageste urmagasiner er de amerikanske, de mest grundige og til tider næsten FOR nørdede er de tyske. De franske og spanske nøjes jeg med at kigge billeder i. Lidt a la Playboy. Jeg får også de overdrevne japanske magasiner, som er fantastiske at have pga. de extremt detaljerede skud af typisk meget meget sjældne ure...men disse magasiner er selvfølgelig umulige at læse.
Hvis jeg må gøre lidt reklame uden at blive overfuset, så bringer Bolig-Kataloget (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bolig-kataloget.dk">www.bolig-kataloget.dk</a><!-- w -->) som det eneste danske magasin hvert nummer 4-6 siders ur-artikler. Det har de gjort siden jul og det fortsætter de med. Indtil videre har jeg skrevet om Rolex Submariner, Patek Philippe, Roger Dubuis, Basel og SIHH messerne. Næste gang bliver det om Cartier Santos.
•
Svar: 135
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Dwellere, check din postkasse her på forummet.
•
Jeg har set et eksemplar af et ur magasin i Magasin på Kgs. Nytorv.
Mener det hed noget i retning af Luxury Magazine.
•
Engang i begyndelsen af 90érne kunne man få Uhren Magazin i Magasin, men det kan man ikke mere. Jeg har med held købt det på Malmø´s hovedbanegård, hvor de også havde et par andre urmagasiner.
Desuden udgiover Ole Mathiessen vist også et magasin.
Mvh Jacob
•