Ny rubrik "KØBES" !?!?!?
Hej

Jeg sad og tænkte på om det ikke kunn evære smart en ny rubrik der hedder "købes", hvor intresserede ur-elskere kan komme med deres ønske ur, og hvis der så sidder en ude blandt "publikum" som har et ur han/hun egentlig gerne vil sælge. så kunne disse parter jo kontakte hinanden. Det skulle naturligvis stadig koste penge at indrykke en annonce i rubrikken "købes", ellers tror jeg der vil gå useriøsitet i det.

Grunden til at jeg kom til at tænke på det var, at der jo sidder mange derude som har større ur-kollektioner, som de måske gerne ville skifte ud i engang imellem, nogen gange uden de egentlig havde tænkt på det. Hvis der så sidder en der gerne vil give et nyt "hjem" til deres ur, så er det vel perfekt.

Gafu
Svar
Virkelig en super god idé Icon_idea

Jeg er sikker på det vil blive brugt meget.
Svar
Det er der allerede.

Morgan
Svar
... en søgbar 'Købes' kategori. Hvad jeg ved af, er der i dag ingen funktionalitet, der gør det muligt at få listet 'Købes' annoncerne. Når man opretter en ny annonce er det muligt at angive hvorvidt man vil købe, sælge eller bytte, men der er ingen entydig søgefunktion tilgængelig til dem, der vil matche egne ure op mod andre brugeres urønsker.

Oder was??
Svar
Nååeh, på den måde.... Næææ..... Jan Kirk ? Any ideas`?

Morgan
Svar
Morgan Jones - Vintageure Skrev:Nååeh, på den måde.... Næææ..... Jan Kirk ? Any ideas`?

Morgan

Hej Morgan

Ved du om Jan syntes om ovenstående ide? Det kunne fx. laves i køb/salg sektionen med et rubrik der kune hedde "KØBES". Ligesom som det fx. kan ses på dba.dk

Gafu
Svar
Jan er på ferie. Vi kigger på det når han kommer hjem.

Morgan
Svar
The Englishman Skrev:Hej

Jeg sad og tænkte på om det ikke kunn evære smart en ny rubrik der hedder "købes", hvor intresserede ur-elskere kan komme med deres ønske ur, og hvis der så sidder en ude blandt "publikum" som har et ur han/hun egentlig gerne vil sælge. så kunne disse parter jo kontakte hinanden. Det skulle naturligvis stadig koste penge at indrykke en annonce i rubrikken "købes", ellers tror jeg der vil gå useriøsitet i det.

Grunden til at jeg kom til at tænke på det var, at der jo sidder mange derude som har større ur-kollektioner, som de måske gerne ville skifte ud i engang imellem, nogen gange uden de egentlig havde tænkt på det. Hvis der så sidder en der gerne vil give et nyt "hjem" til deres ur, så er det vel perfekt.

Gafu
Svar
Jan Kirk - Vintageure Skrev:
The Englishman Skrev:Hej

Gafu

Så kom rubrikken "KØBES", tak til Admin. for deres opmærksomhed.

Gafu
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)