26-02-2015, 06:14 PM
Hej
Jeg kigger på nogle varer fra USA. Normalt ryger der et 160 kr gebyr på til PostDK samt 30% på til Told og Skat når der importeres fra lande uden for EU. Men nu kan jeg se, at på nogle varer fra USA på Ebay står der at de købes via GSP og der så ikke kommer ekstra import omkostninger på, se indklip nedenfor.
På nedenstående står der 0,00 USD i import charge, mens andre har små beløb på 5, 10 eller 20 USD.
Er det korrekt at købes der varer, som er omfattet af dette GSP kommer der ikke gebyr, told og moms på?
Shipping: $23.49 (approx. DKK 154.45) International Priority Shipping to Denmark via the Global Shipping Program | See details
Item location: Scottsdale, Arizona, United States
Ships to: United States and many other countries | See details
Import charges: $0.00 (estimated and based on current bid)
No additional import charges on delivery
Jeg kigger på nogle varer fra USA. Normalt ryger der et 160 kr gebyr på til PostDK samt 30% på til Told og Skat når der importeres fra lande uden for EU. Men nu kan jeg se, at på nogle varer fra USA på Ebay står der at de købes via GSP og der så ikke kommer ekstra import omkostninger på, se indklip nedenfor.
Er det korrekt at købes der varer, som er omfattet af dette GSP kommer der ikke gebyr, told og moms på?
Shipping: $23.49 (approx. DKK 154.45) International Priority Shipping to Denmark via the Global Shipping Program | See details
Item location: Scottsdale, Arizona, United States
Ships to: United States and many other countries | See details
Import charges: $0.00 (estimated and based on current bid)
No additional import charges on delivery
Med venlig hilsen
Borgbjerg
Borgbjerg

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)