Rolex chronometer hang tags
God formiddag,

Hermed mit første indlæg på et forum, hvor det altid er spændende at følge med Icon_smil

For at have et komplet sæt, kan det være, at det røde Rolex chronometer hang tag mangler. Heldigvis er der rige muligheder for at købe disse i løsvægt på nettet. Udfordringen er, at de findes i forskellige versioner over tid og, så vidt jeg har luret, forskellige versioner af, hvor de er købt i verden: nogle har 3 kroner på hologrammet, nogle har 1 krone, nogle har en gul/grøn snor og nogle har en hvidlig/grøn snor.

Mit spørgsmål er således: hvordan finder jeg ud af, hvilken hang tag version der passer til hvilket serienummer og reference?

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Søren
Svar
Hej Søren og velkommen til.
Det var det famøse "godt spørgsmål".
Jeg sælger selv lidt Rolex merchandise og ved at du skal have nogle solide gode kontakter, f. eks. i US, for at være sikker på at du får den ægte vare.
Ellers får du nemt fat i en forfalskning. Alt Rolex merchandise, CC-holdere, hang tags, booklets, støvkluder etc har steget i priserne som igen har ledt til opblomstring af et veritabelt markede alt muligt "aftermarket" hejs, dvs. falske.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)