Afstemning: Hvor ligger den japanske ur industri.
1. Helt klart over.
2. Helt klart under.
3. Generelt På samme niveau.
4. Generelt på samme niveau men på flere punkter også over.
[Vis resultater]
 
 
Den japanske ur industri
#41
Der er ikke tale om overbevisning fra min side. Jeg går 100% efter facts andet holder ikke!
Spændende at se hvad de melder tilbage.
Hvordan du har fået dette 6500 ind i hovedet er for mig en gåde Jacob Icon_e_biggrin1 Der er meget stor forskel på 6500 og 10000.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#42
Vi skal jo finde en tal når Mads påstand bare er omkring og over 10k
Hvis vi skal finde noget konkret, hvor langt de to tal opfattes fra hinanden er vist meget individuelt,
men Jeg høre gerne dine bud.

Jeg håber de svare med et tal der kan bruges,
Selvom jeg syntes det er sjældent at de opgiver disse tal helt præcist.

Vi får at se.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#43
He he det er da godt noget af en diskussion om pris og antal i er kommet ud i her.. For lige at vende tilbage til spørgsmålet fra trådstarter, så ser jeg ikke den japanske ur industri interessant. Årsagen skal som så mange andre findes i historie og design.. Jeg bryder mig ikke om mange af deres designs der enten er for kedelige eller minder for meget om deres kvarts rædsler.. Har det på samme måde med Seiko som med Citizen, Casio osv.. Fine Kvartsure til børn Icon_e_wink
Svar
#44
Seiko spænder for vidt til at det kan besvares med andet end "Helt klart under". De har ure der er på niveau, men alt for meget der trækker dem ned. Men hvem tjener flest penge? Icon_smil

Isolerer man deres SpringDrive modeller og Grand Seiko, slår de mange Swiss Made. Men langt fra dem alle.
Svar
#45
Nogen der kan præcisere hvad der mangler i den japanske ur historie f.eks. fra Seiko Icon_question
Som jo har en lang og flot historie som (mener jeg) sagtens kan stå mål
med hvad mange swiss mærker kan fremvise.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)