Køb af rolex deep sea??
#11
Kun 110 euro til fuldt forsikret international forsendelse - som typisk kan forhandles til 0 euro - når du betaler med bankoverførsel. Som nævnt har jeg ingen bekymringer med denne forhandler.
Svar
#12
Citat:Det kommer vel hurtigt nogle tusinde kroner på beløbet pga PayPal, kurs-'tab' og forsendelse?

Bruger folk ikke PayPal for de mindre indkøb og betaler de større med bankoverførsel eller kreditkort ? (beskyttelsen er samme pga. muligheden for charge back med CC).
Noget andet er så at en italiensk sælger vil nok være lettere overrasket hvis man ikke ville diskutere prisen.... - specielt når klokken betales med bankoverførsel. Og nej, der er ikke nogen sikkerhed med bankoverførsel. Men ville man overhoved afstandshandle med en sælgere man følte sig tvunget til at parere et evt. kommende rip off forsøg ?? Not me Icon_e_wink

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
Jeg skulle ikke bankoverføre. No way.
Svar
#14
Tag et weekend ophold med fruen og hent uret personligt,
2 fluer med et smæk Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#15
Bankoverførsel til dem ville jeg ikke have nogen problemer med
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#16
Hej

Jeg har en DS som jeg gerne vil sælge. Den er fra 2010. Du kan PB hvis du vil høre nærmere.

vh

CK
Svar
#17
Hold jer fra Bodoni med mindre I har GOD tid. De har ikke urene på lager og lover levering indenfor 20-30 dage, men det holder de ikke på de mere kendte Rolex. Når man så rykker dem for lev. tid får man ingen svar Icon_mad Aldrig mere det l.... firma. Mere italiensk bliver det ikke...

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)