Et Nyt gammelt Omega til samlingen
Det er jo ikke gået helt istå, men har bare kørt på lavt blus en tid.

Jeg købte dette guldur på lauritz

İmage

İmage

Og heldigvis var det tørt men flot indeni og det er nu blevet serviceret og har fået rengjort skiven. Kassen er nænsomt pyntet.

İmage

İmage

İmage

İmage

Jeg ved ikke hvor mange herinde der kender modellen, som kaldes Omega Carree pga kassens facon.

Det er et af de største firkantede Vintage Omega ure der findes og det er også lavet som reedition for år tilbage. Et ganske eftertragtet Vintage Omega fra ca 1952 og i 18 karat guld med caliber 342 værk

vh baun
Svar
Det er da blevet superflot, husker du havde med til GTG. Sjældent og det gik under min radar da du købte det.

Klart på min WTB liste, og det har en fin størrelse og er større end mange af de firkantede som ofte er ret små.

Tillykke med !!

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Ja Thomas det med størrelsen kan jo nemt snyde, når man kun ser billeder. Begge veje og i dette tilfælde har de fleste nok ikke lige kendt størrelsen på uret da de så billedet, men det var jo heller ikke i en stand hvor almindelige købere tiltrækkes - og hammerautomatik, betyder også altid en chance på auktion.

vh baun
Svar
Tillykke med det Per!

Fedt ur og guld bliver man jo aldrig træt af! Icon_e_wink

Hvad er størrelsen på den der?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Tak Jon, ikke stort nok til dig. Det er 31X31 mm og 39 mm i diagonalen

vh Baun
Svar
Hej Baun

Hvor er det bare blevet fin, flot renovering må man sige.
Husker godt du havde det på til Thomas´s GTG Icon_e_wink
Vh
Frans
Svar
Det er virkelig et fint ur!! Er normalt ikke fan af ure som er firkantet men der der er sku smukt. Tillykke med det!
Vh Jesper.
Svar
Virkelig et flot og spændende ur, jeg er ret vild med kassens facon, og guld med sort skive layout gør det ikke mindre attraktivt min verden. Stort tillykke herfra Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)