14-10-2014, 01:07 PM
Service-visere kunne det sagtens være - den stammer fra Omegas eget museum i Schweiz, så jeg går ud fra at delene passer sammen
|
Top 5 divers
|
|
14-10-2014, 01:07 PM
Service-visere kunne det sagtens være - den stammer fra Omegas eget museum i Schweiz, så jeg går ud fra at delene passer sammen
14-10-2014, 01:15 PM
issing Skrev:Service-visere kunne det sagtens være - den stammer fra Omegas eget museum i Schweiz, så jeg går ud fra at delene passer sammen Enig Martin! Så må vi vel også konkludere at det er en CK14755? Alternativt så har jeg et problem med sekundviseren.... vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
14-10-2014, 02:49 PM
gmt-geek Skrev:Stensbjerg Skrev:De fem dykkerure som ud fra dine krav Yes det skal bare være dem som er de "rigtige" for lige netop dig, Jeg har da også skrevet et af de 2 ure jeg ejer på listen, da det er en all time great for mig. Mine boblerne til listen er: Omega Ploprof,Seiko SBGA071, Seiko SBDX001. Og Jon når du landet den Blanpain i rosegold så skal vi mødes igen For det ganske enkelt et af hvis ikke det smukkeste dykkerur i verden for den vil jeg også virkelig gerne se IRL Yoshikazu Akahane. 28/+50.
14-10-2014, 04:11 PM
Det kunne være at tråden skulle udvides til at hedde " top 5 skrivebords divers"
14-10-2014, 04:17 PM
Det behøves ikke når man vælger ud fra ens personlige smag
Nummer uno hos mig er tool og resten mere desk, og så er der tool igen blandt boblerne. Men er man mere til noget der for andre måske er mere desk end tool so be it, Så er det jo bare det som listen skal afspejle. Der er ingen facit liste... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|