Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Hey gutter,
Skal til München de kommende dage, og hvis jeg når at se mere end indersiden af et øltelt hvor skal man så gå hen for at se på nogle dejlige ure?
Og er der andre ting der kan anbefales dernede?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 166
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Bjørn
Helt klart Deutches museum hvis du har god tid. Der er simpelthen noget for enhver smag- Ubåde, tanks, tog, maskiner til mineindustri og biler. Kort sagt alt hvis man er til mekanik. Kan også anbefale BMW museet og den olympiske by. Og så selfølgelig Hofbrauhaus
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
•
Svar: 24
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Paulaner bryggeriet!
BMW museet er virkelig ikke noget særligt imho - kør hellere til Stuttgart og se Mercedes (ca 2 timer).
Derudover er der virkelig ikke det store i München
•
Kaman123 Skrev:Paulaner bryggeriet!
BMW museet er virkelig ikke noget særligt imho - kør hellere til Stuttgart og se Mercedes (ca 2 timer).
Derudover er der virkelig ikke det store i München 
Har været i Stuttgart og se en bilfabrik og museum, men det var ikke Mercedes, det var bedre
Må lige tjekke Paulaner bryggeriet ud, takker!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Pedellen Skrev:Hej Bjørn
Helt klart Deutches museum hvis du har god tid. Der er simpelthen noget for enhver smag- Ubåde, tanks, tog, maskiner til mineindustri og biler. Kort sagt alt hvis man er til mekanik. Kan også anbefale BMW museet og den olympiske by. Og så selfølgelig Hofbrauhaus 
Takker!
Mvh. Bjørn
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Kom hjem dernede fra igår, og jeg må indrømme at jeg så ikke meget mere end oktober fest  og så lige hovedpuden på hotellet.
Hjemmefra havde jeg dog overvejet BMW samt det olympiske anlæg (som ligger tæt ved).
God tur!
•
Mvh. Bjørn
•
|