IWC 3265 som dress ur
Jeg vil heller ikke definere det som et dressur, men jeg vil sagtens kunne bruge det som sådan Icon_e_biggrin1
Svar
også lækker Portofino - men, vil ikke ofre for meget, da det primært kommer frem ved specielle lejligheder Icon_razz
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Har du ikke et Omega DeVille der passer til det formål?
Svar
synes det er for småt - ville gerne over de 40mm
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Ach so....
Svar
jk Skrev:Her er et godt eksempel på et IWC dress ur. Det er en Portofino ref. 3565 på 40 mm.

Jeg ved godt, at mange i dette forum mener, at man kan bruge et dykkerur som dressur. Det gør dog ikke uret til et dressur.

Der er også nogle, som bruger en spade til at skovle sand med. Det gør altså ikke spaden til en skovl Icon_e_biggrin1
JK
İmage

Jeg er enig med dig i JK at dette ur er klassisk eksempel på hvad IWC og langt de fleste definerer som et dressur!

Jeg er ikke enig med dig at en IWC3265 eller en Rolex sub ikke kan kaldes for et dressur!!

- it depends on the eye of the beholder!!

Så kan man jo også omvendt diskutere hvornår man er iklædt et "rigtigt" eller "forkert" dress, hvilket også er en MAX individuel betragtning for hvornår man er iklædt hvad man selv betragter som klædeligt eller dressed....

Vi har haft diskussionen mange gange og jeg mener ikke at der er endegyldige svar på hverken "ure defineret som dressure eller ej" samt "bestemt dress defineret til uret" Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)