01-06-2014, 10:49 PM
Ikke endnu. Hvis manden er en scammer så forventer jeg jo ikke et ærligt svar. Desværre for mig er der ikke ret mange ure til salg af denne type.
|
Overvejer køb af Omega Speedmaster "Apollo 15"
|
|
01-06-2014, 10:49 PM
Ikke endnu. Hvis manden er en scammer så forventer jeg jo ikke et ærligt svar. Desværre for mig er der ikke ret mange ure til salg af denne type.
02-06-2014, 10:49 PM
wulff Skrev:Ikke endnu. Hvis manden er en scammer så forventer jeg jo ikke et ærligt svar. Desværre for mig er der ikke ret mange ure til salg af denne type. Mon ikke det er en enlig svale. Hvis dette er det eneste du kan finde negativt på nettet, så kan det jo være en eller anden meget sur kunde der er på rampage tour. Hvis man læser butikkens eget svar, synes jeg det lyder meget velformuleret og plausibelt: [url]"http://www.ripoffreport.com/r/Mario-Schreiter-Muenchen-Exclusive-Uhren/internet/Mario-Schreiter-Muenchen-Exclusive-Uhren-Mario-Schreiter-Con-and-Scam-Artist-Muenchen-G-1082829#comment_1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ripoffreport.com/r/Mario-Sch ... #comment_1[/url] Kan du tysk, så se om du kan finde nogen referencer på nogen af de tyske foraer. ____________________
Med venlig hilsen, Rune Tudor Heritage Chrono Blue (70330B) Tudor Pelagos (25500TN) Revue Thommen Moon Phase (16066.2537) Certina DS Podium
03-06-2014, 03:47 PM
Jeg kan heldigvis flydende tysk, så måske jeg ender med at ringe til ham og tage en sludder.
Det ville være nemmere hvis jeg var så meget ekspert at jeg kunne kaste et blik på uret og se om det var ægte. Det er jeg desværre ikke. Rune B Skrev:wulff Skrev:Ikke endnu. Hvis manden er en scammer så forventer jeg jo ikke et ærligt svar. Desværre for mig er der ikke ret mange ure til salg af denne type.
03-06-2014, 09:52 PM
En sur kunde.
Det minder mig om min bror, der solgte solfangere i 4 år. En negativ feedback fik han på trustpilot, der bebrejde ham for at være useriøs med andre fabrikater. Det vidste sig at "complaineren" var en, der også solgte solfangere og bashede min bror 4 - 6 uger efter han var begyndt at sælge solfangere. Min bror ringede trustpilot og fik 20 min. snak med dem. De undersøgte mandens baggrund og dagen efter var han indlæg fjernet. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|