13-05-2014, 04:58 PM
Hej alle,
Jeg synes lige jeg ville dele, min lille ursamling med jer.

Hugo Boss "guld ur" Købt i Miami.
Hugo Boss Orange fået i Julegave
Tissot Prs 516 chrono
Certina Ds Action Kvarts
Certina Ds Action Diver
Mine Hugo Boss ure er jo ikke noget særligt når man kigger på kvalitet af urværk osv. Men jeg holder af dem og tænker tilbage på,at det var dem der var med til at starte min interesse for ure.
Mit Tissot er mit første køb af ordenligt ur hvis man kan sige det. Jeg ville have et ur fra et rigtigt urmærke, og noget der var Swiss made. Når man nu ikke har den store viden om ure lyder "Swiss made" Jo meget godt
Mine Certina ure er de sidst ankommende til samling. Plus mit første ur med auto. værk.
Mit Certina diver er helt klart min perle og det er så fedt med auto.værk!
Pt. Jeg er på udkig efter et Tissot Prs 516 auto og drømmen er et Oris aquis date når der er råd!
Vh.
Rune
Jeg synes lige jeg ville dele, min lille ursamling med jer.

Hugo Boss "guld ur" Købt i Miami.
Hugo Boss Orange fået i Julegave
Tissot Prs 516 chrono
Certina Ds Action Kvarts
Certina Ds Action Diver
Mine Hugo Boss ure er jo ikke noget særligt når man kigger på kvalitet af urværk osv. Men jeg holder af dem og tænker tilbage på,at det var dem der var med til at starte min interesse for ure.
Mit Tissot er mit første køb af ordenligt ur hvis man kan sige det. Jeg ville have et ur fra et rigtigt urmærke, og noget der var Swiss made. Når man nu ikke har den store viden om ure lyder "Swiss made" Jo meget godt
Mine Certina ure er de sidst ankommende til samling. Plus mit første ur med auto. værk.
Mit Certina diver er helt klart min perle og det er så fedt med auto.værk!
Pt. Jeg er på udkig efter et Tissot Prs 516 auto og drømmen er et Oris aquis date når der er råd!
Vh.
Rune

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)