GP Seahawk
Jeg synes det er meget lækre ure, og har længe kigget langt...... Også et ur med en fin og lang historie!
İmage
Svar
Kristofferj Skrev:Ligner viserne ikke noget der hører hjemme på et Tissot, eller et billigt seiko?
Netop viserne synes jeg er "fede". De hører til på et dykkerur så hvorfor ikke på denne?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Syntes bare de ser meget "flade" ud, men det er nok bare billederne der snyder Icon_e_smile
Svar
Jeg kan godt følge dig på billedet af den sorte nye model. Mon ikke dette luminova er fyldt ned i viseren? Jeg tror ikke den er helt flad.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har ikke tænkt over viserne så billige ud men når du nævner det Kristoffer kunne de nok godt have givet dem en "lækker" facet kant for at hæve niveauet lidt.

Janus2312 Skrev:Jeg synes det er meget lækre ure, og har længe kigget langt...... Også et ur med en fin og lang historie!
İmage

De ældre GP'er fra 90'erne kan findes til fine priser, men finishen er også derefter. Disse ure er slet ikke på niveau med det de laver i dag. Virket i disse ældre Sea-Hawks er ETA 2892'ere med relativ begrænset finish. Finish/værkkvalitet matcher knap nok et Omega Seamaster.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)