Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Der er flere grunde Men de har det til fælles at de ikke vl skabe en positiv debat herinde,
Derfor holder jeg dem for mig selv ved også at jeg ikke er alene med mine synspunkter.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Fair enough, sådan er det jo. Men det er vel ikke så underligt (nok nærmere forventeligt) at en så markant udtalelse afføder spørgsmål når den ikke underbygges eller begrundes....
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Syntes ikke min udtalelse er så markant,
Gav blot udtryk for hvordan sagerne står i min optik, nothing else.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Stensbjerg Skrev:Hvordan hænger det lige sammen med det råd der altid bliver givet,
Som hedder køb forhandleren før uret Mads.?
Man skal selvfølgelig i første omgang sikre sig at forhandleren/sælgeren er til at stole på. Når man så har sin pulje af potentielle sælgere der er til at stole på kan man pris-shoppe.
Vi er vel alle bekendt med at der er mange meninger om de forskellige forhandlere i DK, og enkelte meninger er også luftet herinde som feks dem om Franz Jäger. Her skal man selvfølgelig føle det er en forhandler man gerne vil handle med, og her ligger mere i det end den gode pris, en god købsoplevelse eller noget helt tredje ting. Vi forhandlere har det jo lidt på samme måde, hvor der er kunder man "springer" mere for end andre.
Personligt er jeg sikker på at der er en række personer her på forummet, som ALDRIG kunne drømme om at handle med mig, hvilket jo nok primært skyldes mine i deres øjne snobbede holdninger og åbenmundethed på debatten, som ikke stemmer overens med deres. Ville jeg sælge flere ure burde jeg nok skære ned for holdningerne og kører mere neutral "sælger-stilen", hvor jeg talte kunderne efter munden. Det kommer bare ikke til at ske, da det ligger langt fra min natur. Jeg skal ikke leve af salget, så har "råd" til at have en holdning, der ikke altid er lig kundens, og så må koste nogle salg
/Mads
•