29-01-2014, 08:51 PM
Jeg har prøvet at stå imod længe, men er nu simpelthen blevet nødt til at tilmelde mig. Jeg har efterhånden lusket rundt længe og læst jeres posts og kigget på (savlet over) jeres flotte billeder. Det er blot nogle måneder siden jeg begyndte at interesse mig for ure og troede, naiv som jeg er, at jeg da bare lige kunne købe et enkelt "rigtigt" - altså mekanisk - ur og så var det det.
Mit første køb var det her:

Vostok europe expedition northpole, glimrende ur - den første måned (er dog begyndt at gå med det igen), det var dog ikke liiiige det helt rigtige.
Det helt rigtige fandt jeg heldigvis og det er det her:

Helson shark diver 42 - det er jeg godt nok glad for!! Glimrende kvalitet IMO og bare fedt at gå med...
Det burde jo så være det, men ak nej. Hvedebrødsdagene er overstået og jeg er begyndt at kigge seriøst på den her:

Raven deep tech - gør sig virkelig godt på billeder
Eller den her:

SAS sea-01 Classic II
Og hvad sker der så? I opretter til min store glæde et forum for mikro mærker og lægger det for pokker sammen med japanske ure, der aldrig har sagt mig en pind og lige pludselig sidder jeg og savler over seiko sumo, marinemaster, orient saturation diver etc. Så tusind tak skal I have.... Lad den økonomiske deroute begynde.
Mvh Ole
Sent from my iPad using Tapatalk
Mit første køb var det her:

Vostok europe expedition northpole, glimrende ur - den første måned (er dog begyndt at gå med det igen), det var dog ikke liiiige det helt rigtige.
Det helt rigtige fandt jeg heldigvis og det er det her:

Helson shark diver 42 - det er jeg godt nok glad for!! Glimrende kvalitet IMO og bare fedt at gå med...
Det burde jo så være det, men ak nej. Hvedebrødsdagene er overstået og jeg er begyndt at kigge seriøst på den her:

Raven deep tech - gør sig virkelig godt på billeder
Eller den her:

SAS sea-01 Classic II
Og hvad sker der så? I opretter til min store glæde et forum for mikro mærker og lægger det for pokker sammen med japanske ure, der aldrig har sagt mig en pind og lige pludselig sidder jeg og savler over seiko sumo, marinemaster, orient saturation diver etc. Så tusind tak skal I have.... Lad den økonomiske deroute begynde.
Mvh Ole
Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)