Handel med ure, og moms og skat
Stensbjerg Skrev:Endnu et af de emner i vores lille dam,
som alle ved foregår men ingen rigtig ønsker/vil tale om. Icon_rolleyes
Icon_e_wink
Svar
Jeg synes det er udemærket at tale om det og det er vigtigt at den enkelte kan sætte sig ind i om han overholder reglerne. Derfor er det fint at trådstarter linker til god information.

Men når nogen starter spekulationer på andres vegne og insinuerer at der bevidst snydes med skat og moms syntes jeg det kræver meget dokumenteret viden ellers er det bedre at undlade disse spekulationer.

Vh baun
Svar
Sådan ville det da helt sikkert se ud i
En i perfekt verden baun.

Den virkelige verden er bare ikke sådan
Hvorfor der så er denne berøringsangst
Kan man have sin egen mening om
Og det har jeg da også.

Men man kan jo have disse udvekslinger
af holdninger uunder mere private former
når chancen byder sig

belært af tidligere erfaringer er det den
Tilgang til disse emner jeg har i dag.

Derfor ligger der heller ikke nogle skjulte
Beskyldninger i mit indlæg
Føler man sig så ramt kan man jo gisne om
Hvorfor det forholder sig sådan....
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:Men man kan jo have disse udvekslinger
når chancen byder sig

helt enig

vh Baun
Svar
baun Skrev:
Stensbjerg Skrev:Men man kan jo have disse udvekslinger
når chancen byder sig

helt enig

vh Baun

Men stadigvæk vil jeg mene at man godt kan komme med sine synspunkter i åben tråd
når der bliver kradset lidt i "tabu" emnerne, uden at det skal hedde sig at man
er i gang med at anklage nogen for det ene eller andet.

Jeg kunne da sagtens være mere konkret når disse emner berøres
Tro mig intet ville falde mig mere naturligt men sådan skal det ikke være herinde og det accepter jeg.....herinde.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Vil godt pointere at jeg er pænt kold over hvad andre gør og ikke gør mht salg af ure med avance for øje. Så længe man selv kan stå til regnskab for sine handlinger passer jeg min forretning, og så må andre så passe deres eget private salg. Lige som en tømmermester ikke kan komme sort arbejde til livs, som tager en lille del af hans arbejde, kan jeg heller ikke stille noget op her, så det spilder jeg ikke krudt på Icon_e_wink Det er vilkårene og vil man ikke drive forretning i de konkurrencevilkår, så find noget andet t lave. Jeg bøvler til dagligt med kinesere der stjæler vores teknologier med arme og ben så snart vi finder på noget nyt, og her kan man enten sikre at man konstant er ét skridt foran eller sætte sig ned og hyle over det er uretfærdigt. Det sidste kommer man desværre ikke pisse langt med i den onde onde kapitalistiske verden vi lever i Icon_e_wink

Min kommentar var såmænd bare ment sådan, at de personer som måske ligger i gråzonen selvfølgelig ikke melder sig. Hvad havde I forventet? Så kunne man jo lige så godt ringe direkte til SKAT og sige man var skatteunddrager, og så dumme er de jo ikke Icon_rolleyes

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)