327 dage
#1
Når jeg med stor sandsynlighed modtager mit Helberg CH1 på mandag, er 327 dage hvad der er gået, siden jeg forudbestilte uret Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Jeg tror helt klart, at uret har været den laaaange ventetid værd, men jeg gider aldrig nogensinde at forudbestille et ur igen.

Fortsættelse følger Icon_arrow
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#2
Det har jeg heller ikke tålmodighed til.
Svar
#3
Puha..... Det havde jeg aldrig klaret..... 327 dage.
Når jeg bestiller et ur, så skal det helst komme "i går" :-)
Spøg til side, ventetiden kan godt være hyggelig.... Men 327 dage det kunne jeg ikke, max 8-10 dage, ellers brænder pengene :-)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#4
Så lang tid kunne jeg ikke vente:-(

Havde du bestilt den med dogme glasset Rasmus?

Glæder mig til at se den!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#5
Der er nogen, der siger, at forventningens glæde er den største, såååh... :)

Glæder mig til at høre mere om uret.
Svar
#6
Fy for helvede det er lang tid...
Glæder mig til at se det! :)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#7
Ja, 327 dage er EKSTREMT lang tid, og min tålmodighed og mit temperament er virkeligt også blevet sat på prøve, men nu er det da til at se en (god) ende på det Icon_cool Oprindeligt skulle jeg have modtaget uret for mange måneder siden, men det er igen og igen blevet udskudt Icon_rolleyes Icon_rolleyes Icon_rolleyes

Henrik: Jeg har bestilt uret i fuld stål og med sfærisk glas og guldvisere. Jeg har set et par billeder af det sfæriske glas, og her kan man vitterligt tale om en kuppel, der minder om den på Peterskirken Icon_mrgreen Dog skulle der imod alle odds kun være ganske lidt "distortion".
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#8
Lyder spændende, glæder mig til at se den!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#9
Det må jo være ulideligt! Er spændt på at se det Icon_e_wink

Jeg håber ikke leveringen af CH6'ern bliver udskudt ligeså Icon_e_confused
Svar
#10
MikkelBA Skrev:Det må jo være ulideligt! Er spændt på at se det Icon_e_wink

Jeg håber ikke leveringen af CH6'ern bliver udskudt ligeså Icon_e_confused

Det har også været en "hård nyser" Icon_e_wink

Vi krydser helt klart fingre for, at det IKKE kommer til at gå på samme måde med CH6´eren, men uden det mindste ønske om at dryppe malurt i bægeret,
vil jeg nok råde til, at man væbner sig med ekstra meget tålmodighed, hvis man har forudbestilt uret.
Omvendt kunne man jo imidlertid håbe på, at Helberg har lært af processen med CH1´eren, så det fremover går mere gelinde.

Jeg poster så snart dyret er landet Icon_mrgreen
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)